księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania         ABE Dom Wydawn          89.25zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Giles Calver

ISBN: 978-83-613-8004-7

Ilość stron: 256

Data wydania: 2008

Problematyka
Opakowanie i forma, w której zostało zaprojektowane, ma do spełnienia klika prostych funkcji: umożliwia dystrybucję i przechowywanie produktów, pakuje produkt w sposób prosty acz skuteczny, informuje konsumentów o tym, jaki produkt znajduje się w środku oraz jak z niego korzystać. Na ostateczny kształt opakowania ma wpływ bardzo wiele czynników. Książka Czym jest projektowanie opakowań? opisuje te czynniki, począwszy od analizy wytycznych klienta, co wpływa na podeście designera do pracy nad danym projektem.

Anatomia projektu
W książce Czym jest projektowanie opakowań? design opakowania rozłożono na czynniki pierwsze. Możemy się z niej dowiedzieć, jak stosowane są poszczególne komponenty -takie jak struktura, rozkład i hierarchia informacji, fotografie, ilustracje czy elementy wykończeniowe opakowania - wszystkie razem i każdy z osobna. Książka prezentuje także różnorodne podejścia do projektowania opakowań oraz to, w jaki sposób projektanci stale wykorzystują coraz nowsze rozwiązania technologiczne, dostosowując je do wymagań swoich klientów.

Portfolia
Projektowanie opakowań to dział designu, którym zajmuje się dość eklektyczna grupa projektantów. Niektórzy z nich pracują dla wielkich firm o zasięgu globalnym, inni działają niezależnie, pracując dla konkretnego rynku, kraju lub też w zespołach designerskich będących częścią firm działających na zupełnie innym polu. Ostatni dział książki, w którym przeanalizowano pracę różnych agencji designu, pokazuje jak inspirujące i kreatywne może być projektowanie opakowań.

Rozdziały:

Problematyka
06 Rola opakowania
10 Perspektywa historyczna
14 Uwarunkowania marketingowe
16 Miejsce opakowania w marketingu mix
20 Lokalnie czy globalnie
26 Pomiar wpływu designu opakowania na sukces produktu
30 Środowisko detaliczne
32 Marka zastrzeżona kontra marka własna
38 Szybkość wyboru
40 Wybór samodzielny i wspomagany wybór samodzielny
42 Siła sprawcza opakowania
44 Manifestacja marki
46 Różnicowanie produktów
50 Linie (grupy produktów) i pojedyncze produkty
54 Zachowania sektorowe
58 Pozycjonowanie produktu na rynku
62 Uwarunkowania związane z ochroną środowiska
66 Legislacja

Anatomia projektu
68 Anatomia
70 Design strukturalny
72 Opakowania kartonowe
76 Butelki
80 Tuby
84 Puszki
88 Pudełeczka i słoiczki
92 Opakowania zbiorcze
96 Opakowania clamshell i blister
100 Opakowania płyt CD
104 Opakowania prezentów
108 Innowacyjne formaty
112 Materiały
116 Elementy graficzne
118 Branding
122 Typografia
126 Rozplanowanie i hierarchia informacji
130 Tylna strona opakowania
134 Język
136 Fotografia
142 Ilustracja
146 Kolor
150 Symbole i ikonki
154 Faktura opakowania i dodatkowe efekty
158 Waga, wymiary i kody kreskowe

Portfolia
160 Portfolia
162 Arnell Group
170 Curiosity
178 Doyle Partners
186 Duffy Worldwide
194 Lewis Moberly
202 Lippa Pearce
210 Michael Nash Associates
218 Pentagram
226 Shiseido
234 Slover AND Company
242 Turner Duckworth

Etcetera
250 Polecane tytuły
252 Słowniczek
254 Indeks
256 Podziękowania


Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.