księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty         BC Edukacja          36.00zł   32.40zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Gitte Härter

ISBN: 978-83-610-5966-0

Ilość stron: 184

Data wydania: 07/2009

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej.

Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
• Co składa się na przekonujący wizerunek firmy w internecie?
• Jak optymalnie zastosować interaktywne narzędzia i jak wykorzystac je do komunikacji z klientami i kontrahentami?
• Jak promować własną stronę WWW?
• Jak włączyć biznes on-line w łańcuch pozostałych procesów marketingowych przedsiębiorstwa?

Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.

Rozdziały:

Część I. Jak korzystać z internetu, aby odnieść sukces
1. Internet - rewolucja w biznesie
2. Szukanie i wykorzystywanie mozliwości

Część II. Własna witryna
3. Witryna idealna
4. Atrakcyjna oferta
5. Interaktywne elementy witryny
6. Aktywna promocja strony

Część III. Współpraca i wykorzystywanie ofert innych użytkowników sieci
7. Linki komputeks.pl
8. Współpraca dotycząca treści
9. Zewnętrzny ekspert
10. Wirtulany networking

Część IV. Integracja biznesu z codzienną dziłalnością przedsiębiorstwa
11. Podstawy dobrego interfejsu
12. Kontakt z klientem poprzez e-mail
13. Witryna jako czynne wsparcie dla pracowników

Część V. Indywidualna strategia intenetowa
Krok 1: Cele i grupa docelowa
Krok 2: Wkład pracy i odpowiedzialność
Krok 3. Planowanie i optymalizacja
Krok 4: Funkcje dodatkowe i interaktywność
Krok 5: Reklama
Krok 6: Ramy czasowe
Krok 7: Kontrola postępów

Dodatek:
A. Audio i wideo w sieci
B. Sklep internetowy - rozwiązania standardowe i indywidualne
C. Emotikony, akrnimy i skróty


Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.