księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie jakością w logistyce         CEDEWU          35.00zł   28.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Książka dostarcza przekrojowych informacji z zakresu zarządzania jakością i logistyki skupiając się na pokazaniu szerokich więzi interdyscyplinarnych łączących te dyscypliny naukowe.

Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.

Książka powinna okazać się przydatna dla pracowników i menadżerów zatrudnionych w służbach zarządzania systemami jakości i logistyki oraz przynajmniej częściowo wypełnić lukę, jaka istnieje na polskim rynku wydawniczym. Ponadto adresatami monografii są studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych takich kierunków, jak: logistyka, zarządzanie czy towaroznawstwo.

Spis treści:

Rozdział 1 Jakość i systemy zarządzania jakością – przegląd piśmiennictwa
1.1. Rys historyczny
1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości
1.2.1. Walter A. Shewhart
1.2.2. William E. Deming
1.2.3. Joseph M. Juran
1.2.4. Philip B. Crosby
1.2.5. Armand V. Feigenbaum
1.2.6. Genichi Taguchi
1.2.7. Kaoru Ishikawa
1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością
1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001
1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji

Rozdział 2 Jakość w logistyce zaopatrzenia
2.1. Wybór i ocena dostawcy
2.2. Formy kontroli dostawców
2.3. Budowanie współpracy z dostawcami
2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu
2.4.1. Just in Time
2.4.2. VMI – Zarządzanie zapasami przez dostawcę
2.4.3. PPAP – Proces zatwierdzania części do produkcji
2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji

Rozdział 3 Jakość w logistyce dystrybucji
3.1. Klasyfikacja klientów
3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów
3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta                79
3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta
3.4.1. Kwestionariusz Kano
3.4.2. QFD (Quality Function Deployment)
3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis)
3.4.4. Jakość usług logistycznych
3.5. Badanie satysfakcji klienta
3.6. Ciągłe doskonalenie

Rozdział 4 Jakość w logistyce produkcji
4.1. Kanban
4.2. 5S      103
4.3. Poka-Yoke
4.4. Lean Management
4.5. Six Sigma

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel


Zarządzanie jakością w logistyce

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.