księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie dla racjonalnego menedżera         Difin          56.00zł   47.60zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Książka przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera:

- Jak podejmować decyzje?
- Jak uruchamiać wiedzę?
- Jak redukować niepewność?
- Jak stworzyć wartość?
- Jak pracować z ludźmi?

Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka.

Książka napisana jest przystępnym językiem, zrozumiałym dla praktyków. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto zajmuje się kierowaniem jakimkolwiek odcinkiem biznesu, szczególnie dla managerów chcących korzystać ze szkoleń ustawicznych typu executive education ale przydatne informacje znajdzie w niej również student i analityk biznesu. Poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.

Spis treści:

Rozdział 1. Jak podejmować decyzje
1.1. Czas w problemie decyzyjnym
1.2. Strukturyzacja problemu decyzyjnego
1.3. Kryteria oceny
1.4. Analizy ilościowe i quasi-ilościowe
1.5. Analizy jakościowe w problemie decyzyjnym
1.6. Ocena decyzji

Rozdział 2. Jak uruchamiać wiedzę
2.1. Wiedza w biznesie
2.2. Wiedza ukryta i jej konwersja
2.3. Jak używać wiedzy
2.4. Innowacyjność jako wynik użycia wiedzy
2.5. Organizacja oparta na wiedzy

Rozdział 3. Jak redukować niepewność
3.1. Niepewność i jej rodzaje
3.2. Ograniczona racjonalność
3.3. Ryzyko i jego redukcja
3.4. Studium wykonalności i biznesplan
3.5. Pomiar w naukach społecznych

Rozdział 4. Jak stworzyć wartość
4.1. Przedsiębiorczość
4.2. Łańcuch wartości
4.3. Optymalizacja
4.4. Prognoza
4.5. Strategia i zmiana

Rozdział 5. Jak pracować z ludźmi
5.1. Potrzeby, cele i motywacja
5.2. Relacje pracownika w organizacji
5.3. Przywództwo
5.4. Budowanie efektywnego zespołu
5.5. Historyczne koncepcje aktualne do dzisiaj

Rozdział 6. Komputer w zarządzaniu
6.1. Jak oszacować pracę programisty
6.2. Jak ocenić pracochłonność wykonania projektu IT
6.3. Jak ocenić użyteczność programu
6.4. Rewolucja informacyjna w biznesie
6.5. Wirtualizacja biznesu

Rozdział 7. Dodatek
7.1. Analiza wielokryterialna
7.2. Analiza interesariuszy
7.3. Analiza strategiczna PEST(LE)
7.4. Analiza strategiczna portfelowa wg McKinseya
7.5. Symulacja Monte Carlo


Zarządzanie dla racjonalnego menedżera

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.