księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Systemy biznesu elektronicznego         Difin          55.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Witold Chmielarz

ISBN: 978-83-7251-708-1

Ilość stron: 320

Data wydania: 2007

W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umac­niających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).

Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegro­wanymi z systemami tradycyjnymi firm.

Powyższa teza jest weryfikowana licz­nymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.

Rozdziały:

Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego
1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu
1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu
1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym
1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu
1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu
1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych       

Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie
2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie
2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie
2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie
2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych
2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy

Rozdział 3. Marketing w sieci
3.1. Internet w promocji uzupełniającej
3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym
3.3. Narzędzia wspomagające public relations
3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center
3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet

Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej
4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych
4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych
4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych
4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych
4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych
4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych

Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce
5.1. Metodyka postępowania badawczego
5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce
5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami
5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych

Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu
6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego
6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy
6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności
6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej

Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania


Systemy biznesu elektronicznego

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.