Autor: Adam Gałach, Radosław Wójcik
ISBN: 978-83-255-0972-9
Ilość stron: 128
Data wydania: 06/2009
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w sektorze publicznym to książka, która oferuje kompleksową wiedzę z zakresu tworzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji w jednostkach administracji publicznej.
Obowiązek spisania takiego dokumentu wypływa z przepisów prawa (m.in. ustawy z 17. 2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Dz.U. Nr 64, poz. 565 ze zm.).
Zagrożeniem dla bezpieczeństwa przechowywanych informacji jest wszystko to, co może naruszyć ich: poufność, integralność i dostępność.
Źródło tego niebezpieczeństwa może się znajdować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz samej instytucji. Warto zapoznać się wcześniej z tymi kwestiami, by uniknąć ewentualnych błędów, które mogą skutkować poważnymi konsekwencjami dla urzędników.
Autorzy omawiają szczegółowo m.in. takie zagadnienia jak:
• bezpieczne korzystanie z poczty elektronicznej,
• podpis elektroniczny,
• wprowadzanie treści dokumentów papierowych do systemu informatycznego,
• przetwarzanie danych osobowych w systemie informatycznym,
• audyt zarządzania projektem informatycznym.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.