Książka jest poświęcona ważnemu aspektowi elektronicznej gospodarki jakim są rynki usług. Elektroniczne rynki usług nie są tak dobrze rozwinięte jak rynki towarów.
Usługi (w przeciwieństwie do towarów) trudniej jest skategoryzować i zestandaryzować ich opis oraz jakość wykonania. Dodatkowo wymagana jest automatyzacja procesów związanych z publikacją usług przez usługodawców, ich wyszukiwaniem oraz korzystaniem z nich przez usługobiorców.
Do takiej automatyzacji potrzebne są znacznie bardziej zaawansowane technologie niż proste klasyfikacje standardowych towarów i obsługa zamówień, jak to ma miejsce w sklepach internetowych czy aukcjach internetowych.
Obecnie elektroniczne rynki usług ograniczają się zazwyczaj do prostych dedykowanych usług świadczonych na masową skalę, jak np. tłumaczenie tekstów.
Rozdziały:
1. Wprowadzenie do elektronicznych rynków usług
2. Uwarunkowania prawne i technologiczne dotyczace spoleczeństwa informacyjnego
3. Paradygmat SOA
4. Elektroniczne procesy biznesowe
5. Propozycja realizacji projektu ERU - koncepcja platformy ELA-enT
6. Słownik EntishDictionary
7. Ela-enT: Specyfikacja języka i protokołów
8. Implementacja platformy ELA-enT
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.