księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy         ExpertBooks          99.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy to obszerny podręcznik dla osób zaczynających swoją przygodę z programem Autodesk Inventor 2016. Materiał zawarty w tym podręczniku został tak przygotowany, aby ułatwić początkującym użytkownikom osiągnięcie biegłości w projektowaniu części, zespołów, tworzeniu dokumentacji rysunkowej i administrowaniu plikami programu.

Jeżeli:
• właśnie zainstalowałeś program i nie wiesz jak ruszyć dalej,
• chcesz biegle modelować części i zespoły w Inventorze
• chcesz sprawnie tworzyć dokumentację rysunkową projektu
• chcesz administrować plikami tworzonymi przez program
• chcesz dopasować program do własnych potrzeb
znalazłeś właściwą książkę!

Ten podręcznik będzie doskonałym przewodnikiem po oprogramowaniu Autodesk® Inventor® 2016. Po przestudiowaniu książki użytkownik programu będzie rozumiał sposób pracy i klimat programu Inventor oraz będzie na tyle sprawnie posługiwał się programem, żeby śmiało podejmować coraz trudniejsze zadania projektowe.

Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy, to:
• ponad 180 ćwiczeń do samodzielnego wykonania,
• krótkie omówienia tematów poparte ćwiczeniami,
• interesujące przykłady praktyczne,
• sztuczki i chwyty, przydatne w codziennej pracy,
• warsztat samodzielnego szkicowania, modelowania części i montażu zespołów.

Książka Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy uczy programu Autodesk Inventor 2016, prezentując w formie ćwiczeń do samodzielnego wykonania funkcje i narzędzia programu dotyczące modelowania części, montażu zespołów, tworzenia dokumentacji rysunkowej, administrowania plikami i konfiguracji programu.

Każdy temat zawiera krótkie wprowadzenie opisujące kluczowe elementy. Bardziej dokładnie dane zagadnienie przedstawione jest w ćwiczeniach, które następują po wprowadzeniu do tematu. Zawarte w podręczniku przykłady są opracowane na podstawie rzeczywistych obiektów mechanicznych lecz do celów tej publikacji zostały maksymalnie uproszczone i odpowiednio zmodyfikowane, aby zilustrować konkretne funkcje programu.

Główne tematy: Definiowanie i organizacja projektów, modelowanie bryłowe i powierzchniowe części, projektowanie zespołów, przygotow-anie prezentacji i widoków eksplodujących, tworzenie rysun-ków wykonawczych i złożeniowych, administracja plikami, konfiguracja programu i inne.

Podręcznik powstał na bazie polskiej wersji językowej programu Autodesk Inventor 2016. Niniejsza książka będzie doskonałym przewodnikiem szczególnie w początkowym okresie pracy z programem i ułatwi prawidłowe osadzenie programu w realiach konkretnego biura konstrukcyjnego.

Spis treści:

Rozdział 1 Pierwszy projekt w Autodesk Inventor 2016
Celem pierwszego projektu jest zapoznanie użytkownika z typowym cyklem projektowania w programie Autodesk Inventor 2016. Program Inventor jest gotowy do działania zaraz po zainstalowaniu i jest wstępnie skonfigurowany do tworzenia projektów zgodnych z ogólnymi wytycznymi standardu ISO, co pozwala od razu rozpocząć tworzenie modeli 3D i skojarzonej z nimi dokumentacji rysunkowej 2D. Najlepiej rozpocząć poznawanie programu wykonując prosty projekt bez dokonywania żadnej konfiguracji szczegółowej programu.
Ten rozdział przeznaczony jest dla osób, dla których jest to pierwsze spotkanie z programem Autodesk Inventor 2016. Jednakże osoby, które już trochę zapoznały się z programem mogą znaleźć tutaj wiele ciekawych informacji.

Rozdział 2 Wprowadzenie do pracy z Autodesk Inventor
W tym rozdziale zamieszczone są podstawowe informacje o programie Autodesk Inventor 2016. Omówiono tutaj koncepcję projektowania w programie Inventor, wyjaśniono terminologię stosowaną w programie i opisano moduły funkcjonalne. Po przestudiowaniu zamieszczonych w tym rozdziale informacji początkujący użytkownik będzie mieć uporządkowaną wiedzę teoretyczną o sposobie pracy w programie Autodesk Inventor, co jest niezwykle pomocne w dalszej pracy z podręcznikiem.

Rozdział 3 Interfejs obsługi programu Autodesk Inventor 2016
Niezbędnym czynnikiem efektywnej pracy w oprogramowaniu Autodesk Inventor 2016 jest zapoznanie się z interfejsem obsługi tego programu. W tym rozdziale poznamy najważniejsze narzędzia interfejsu komunikacji, których stosowanie jest wymagane w celu osiągnięcia oczekiwanej efektywności pracy w programie.

Rozdział 4 Zarządzanie projektami
W ogromnej większości przypadków pliki modeli i rysunków oraz inne dokumenty wchodzące w sktad projektu urządzenia mechanicznego tworzone na komputerze zapisujemy w przeznaczonym dla tego projektu katalogu dyskowym. Katalogi z projektami mogą być także umieszczone w różnych miejscach: na komputerach osobistych projektantów czy na dyskach serwerów. Ten naturalny sposób pracy z projektami wspiera program Autodesk Inventor. W niniejszym rozdziale dowiemy się jak zarządzać projektami w programie Autodesk Inventor 2016.

Rozdział 5 Modelowanie części bryłowych
Ten rozdział opisuje proces i najważniejsze narzędzia oraz opcje przeznaczone do modelowania pojedynczych części bryłowych. Jeżeli właśnie skończyłeś ćwiczenia zawarte w rozdziale Pierwszy projekt to z powodzeniem możesz zająć się studiowaniem zawartości tego rozdziału. Znajdujące się tutaj informacje uporządkują i rozszerzą wiedzę, którą nabyłeś do tej pory.

Rozdział 6 Modelowanie zespołów
Praktycznie każdy projekt mechaniczny to zespót składający się z części. Od właściwego ustawienia i dopasowania części w modelu zespołu zależy to czy powstanie poprawna dokumentacja rysunkowa projektu, a w efekcie czy projektowane urządzenie zostanie wykonane bez błędów. W tym rozdziale postaram się przybliżyć najważniejsze zagadnienia związanie z montowaniem części w podzespoły i całe złożenia, tworzeniem nowych części w kontekście zespołu, a także pokazać narzędzia służące do usprawnienia pracy nad zespołem.

Rozdział 7 Tworzenie prezentacji 3D
Poza modelowaniem pojedynczych części i składaniem ich w zespoły, w programie Autodesk Inventor możemy przetwarzać istniejące zespoły trójwymiarowe, tworząc z nich prezentacje, które będą wykorzystane dalej w dokumentacji 2D projektu lub jako sposobu przedstawienia montażu lub działania projektowanego urządzenia.

Rozdział 8 Tworzenie dokumentacji rysunkowej 2D
Na zakończenie prac projektowych konstruktor mechanik musi wykonać pełną dokumentację rysunkową projektu, obejmującą rysunki złożeniowe, wykonawcze, montażowe i inne. Autodesk Inventor 2016 posiada wyspecjalizowane środowisko pracy przeznaczone do tworzenia dokumentacji rysunkowej 2D, którego poznanie będzie tematem tego rozdziału.

Rozdział 9 Zarządzanie plikami danych
Projekty, tworzone w programie Autodesk Inventor 2016, zawierają wiele powiązanych ze sobą plików części, zespołów, prezentacji, rysunków, części bibliotecznych, itp. Podczas normalnej pracy z danymi projektowymi zachodzi konieczność zmiany nazwy plików, tworzenia projektów na podstawie istniejących projektów czy przenoszenie plików na inny komputer. Szczególnie ważne jest to, aby w trakcie wykonywania operacji na plikach nie utracić powiązań pomiędzy poszczególnymi plikami. W tym rozdziale przedstawione zostaną dwa podstawowe narzędzia wspomagające operacje administracyjne na plikach i przenoszenie danych: program Design Assistant 2016 oraz program Spakuj i przenieś.

Rozdział 10 Konfiguracja programu
Program Autodesk Inventor 2016 jest dostarczany z przygotowaną wstępnie konfiguracją, która pozwala na natychmiastowe rozpoczęci nauki pracy z programem. Ta domyślna konfiguracja nie zapewnia jednak zgodności z wymaganiami standardów stosowanych w przedsiębiorstwach przemysłowych. Z tego powodu konieczne jest dostosowanie programu do wymagań danej firmy. Przedstawiony w niniejszym rozdziale zestaw informacji oraz ćwiczenia ułatwią poprawne skonfigurowanie programu Autodesk Inventor do własnych potrzeb.


Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.