Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 978-83-246-0909-3
Ilość stron: 216
Data wydania: 12/2007
Twarda oprawa
Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.
Rozdziały:
Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7)
DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER
Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29)
JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI
Umiejętność szybkiego reagowania (57)
KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA
Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75)
ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRĄ MORRIS
Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99)
HAU L. LEE
Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129)
STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN
Jak Toyota wychowuje menedżerów (159)
STEVEN J. SPEAR
Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185)
V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.