księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie         Onepress          37.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)


Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.