księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw         HELION          99.00zł   72.27zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Baner? Animacja? Gra? Tylko we Flashu!

Bez technologii Flash trudno byłoby wyobrazić sobie współczesny internet. Banery, animacje, gry, interaktywne prezentacje, a nierzadko i całe skomplikowane serwisy WWW - wszystko to powstaje przy jej użyciu. Z czasem (oraz zwiększaniem się potrzeb twórców i użytkowników) rosły też możliwości środowiska Flash. Jego najnowsza wersja oferuje bardzo rozbudowane narzędzia, dzięki którym opracowanie ciekawych i przykuwających oko projektów staje się naprawdę proste. Oczywiście tylko wtedy, gdy się wie, gdzie znaleźć i jak zastosować odpowiednie funkcje.

Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka "Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw" . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.

Twórz interaktywne materiały, które podbiją rynek i zostawią konkurencję w tyle!

Spis treści:

Rozdział 1. Środowisko pracy Adobe Flash CS6 (11)

Rozdział 2. Budujemy banery (69)

Rozdział 3. Tworzymy pierwsze projekty interaktywne (135)

Rozdział 4. Poznajemy podstawy ActionScript 3.0 oraz najprostsze komponenty (219)

Rozdział 5. Galerie i panoramy (259)

Rozdział 6. Tworzenie animacji za pomocą ActionScript (353)

Rozdział 7. ActionScript 3.0 - głębsze spojrzenie (419)

Rozdział 8. Budujemy gry i interaktywne zabawki (503)

Rozdział 9. Interaktywne projekty (575)

Rozdział 10. A może XML? (669)


Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.