księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Android na tablecie Receptury         HELION          99.00zł   72.27zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Najlepsze przepisy dla programistów platformy Android!

Android swoją karierę rozpoczął od telefonów. Nie minęło wiele czasu, gdy pojawiły się pierwsze tablety pracujące w tym systemie. Dzisiaj ich wybór i możliwości przyprawiają o zawrót głowy. Deweloper musi obecnie wziąć pod uwagę wiele konfiguracji sprzętowych — różne rozdzielczości ekranu i różnorodność osprzętu wymagają dbałości o detale i przetestowania aplikacji w kilku środowiskach. Jak sobie z tym poradzić? Jak tworzyć rozwiązania działające na różnych tabletach oraz jak wykorzystać potencjał Androida?

Na te i wiele innych pytań odpowie ta rewelacyjna książka, należąca do cieszącej się uznaniem serii „Receptury”. Szczególny nacisk położono w niej na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android w wersji 4.2.2. Dowiesz się, jak przygotować środowisko pracy, wyświetlać powiadomienia oraz tworzyć animacje. Ponadto zapoznasz się z możliwościami sprzętowej akceleracji grafiki 2D, przechwytywania dźwięku oraz materiałów wideo.

A potem opanujesz korzystanie z formatu JSON w celu przechowywania informacji oraz obsługiwanie małych ekranów. Ostatni rozdział książki poświęcony został analizie i śledzeniu sposobu wykorzystania Twojej aplikacji — dzięki temu przekonasz się, do jakich zakątków świata dotarło Twoje dzieło. Książka ta musi znaleźć się na półce każdego autora aplikacji dla Androida — ogromna baza gotowych do użycia fragmentów kodu ułatwi Ci pracę!

Dzięki tej książce:
• stworzysz urządzenie AVD
• sprawdzisz możliwości OpenGL
• wykorzystasz łączność bezprzewodową
• odkryjesz tajniki standardu NFC

Obowiązkowa lektura każdego programisty!

Spis treści:

CZĘŚĆ I. TECHNIKI INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA (21)

Rozdział 1. Przegląd aplikacji na tablety z systemem Android (23)

Rozdział 2. Fragmenty (67)

Rozdział 3. Paski akcji w działaniu (119)

Rozdział 4. Nowe widżety (151)

CZĘŚĆ II. ZARZĄDZANIE ZAWARTOŚCIĄ (175)

Rozdział 5. Schowek systemowy oraz operacja przeciągnij i upuść (177)

Rozdział 6. Powiadomienia oraz intencje oczekujące (205)

Rozdział 7. Ładowarki (225)

CZĘŚĆ III. TECHNIKI MULTIMEDIALNE (255)

Rozdział 8. Animacje (257)

Rozdział 9. Sprzętowa akceleracja grafiki 2D (309)

Rozdział 10. Tworzenie i renderowanie grafiki (327)

Rozdział 11. Przechwytywanie audio, wideo i obrazów (351)

CZĘŚĆ IV. INTERFEJS SIECIOWY I SPRZĘTOWY (391)

Rozdział 12. Łączność bezprzewodowa (393)

Rozdział 13. Rdzenie i wątki (425)

Rozdział 14. Klawiatury i sensory (443)

CZĘŚĆ V. EKSPLORACJA SIECI WWW (463)

Rozdział 15. JSON (465)

Rozdział 16. Klasa WebView (489)

CZĘŚĆ VI. ZAAWANSOWANE TECHNIKI SYSTEMU ANDROID (509)

Rozdział 17. Obsługa małych ekranów (511)

Rozdział 18. Widżety ekranu głównego (535)

Rozdział 19. Android Beam (555)

Rozdział 20. Analityka i śledzenie aplikacji (577)


Android na tablecie Receptury

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.