księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Android Podstawy tworzenia aplikacji         HELION          39.90zł   29.13zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Przekonaj się, że nie taki Android straszny, jak go malują…

Według najnowszych badań Android stał się najbardziej popularnym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych. Środowisko to kontroluje już niemal 2/3 wszystkich używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad 450 tysięcy różnych aplikacji! Nic więc dziwnego, że w sieci pełno jest ofert zatrudnienia dla osób, które potrafią tworzyć programy dla tego systemu. Najlepsi wprost nie mogą opędzić się od rekruterów proponujących im coraz ciekawsze warunki finansowe…

Droga do sukcesu jest jednak długa i żmudna. Nauka programowania na potrzeby Androida nie wszystkim wydaje się rzeczą prostą, wielu zniechęca się już na samym wstępie. Najczęściej powodem bywa nieznajomość platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java czy choćby stosowanych tu narzędzi. Już samo korzystanie z przykładów zamieszczonych w sieci oraz ogólnodostępnej literatury wymaga zwykle minimalnej wiedzy na temat technologii i generalnego obycia w świecie urządzeń mobilnych.

Na szczęście dostępna jest już książka "Android. Podstawy tworzenia aplikacji", która bezboleśnie wprowadzi Cię w krainę programowania komputerów mobilnych pracujących pod kontrolą systemu firmy Google. Dzięki niej poznasz podstawy języka Java i budowę aplikacji działających w Androidzie. Nauczysz się posługiwać odpowiednimi narzędziami i pisać własne programy. Dowiesz się, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Zyskasz instrukcje, jak pobierać dane z sieci oraz uruchamiać nowe wątki.

Chwyć robota za antenki - zacznij samodzielnie tworzyć aplikacje dla Androida.

Spis treści:

Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)

Rozdział 2. Wygląd pierwszej aplikacji (19)

Rozdział 3. Graficzne zasoby aplikacji (39)

Rozdział 4. Więcej o wyglądzie aplikacji (57)

Rozdział 5. Programowanie czas zacząć! (77)

Rozdział 6. Efekty specjalne (97)

Rozdział 7. Własne komponenty graficzne (121)

Rozdział 8. Mapy bitowe (145)

Rozdział 9. Wątek w drugim planie (167)

Rozdział 10. Więcej ekranów dla aplikacji (191)

Słowniczek (211)


Android Podstawy tworzenia aplikacji

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.