księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Android Programowanie gier na tablety         HELION          39.00zł   10.92zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Zacznij przygodę z grami dla tabletów!

Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu. Jeżeli chcesz dołączyć do tego grona i przygotować genialną grę na platformę Android, potrzebujesz tylko kilku rzeczy: czasu, chęci oraz tej książki!

Dzięki niej poznasz wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android. Na samym początku dowiesz się, jak przygotować środowisko pracy oraz jakich narzędzi i bibliotek będziesz potrzebować. Po krótkim wstępie przejdziesz do sedna sprawy.

Nauczysz się wykorzystywać ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesorów oraz informacje z czujników położenia. Ponadto poznasz tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizmów dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa dźwiękowa i wizualna, dlatego autor kładzie duży nacisk właśnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec sprawdzisz, jak opublikować grę w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla każdego pasjonata systemu Android.

Sięgnij po tę książkę, a następnie:

Twórz świetne gry na platformę Android.

Rozdziały:

Rozdział 1. Konfiguracja środowiska programistycznego Java dla systemu Android 3.0 (11)

Rozdział 2. Tworzenie prostych gier z użyciem ruchomych sprajtów (37)

Rozdział 3. Pobieranie danych od użytkownika (55)

Rozdział 4. Dodawanie efektów dźwiękowych, muzyki oraz sekwencji filmowych (77)

Rozdział 5. Tworzenie jednoosobowej gry z utrudnieniami (95)

Rozdział 6. Gra w odbijaną piłkę (111)

Rozdział 7. Tworzenie gry dwuosobowej (127)

Rozdział 8. Jednoosobowa gra strategiczna. Część I. Tworzenie gry (143)

Rozdział 9. Jednoosobowa gra strategiczna. Część II. Programowanie gry (155)

Rozdział 10. Publikacja gry (171)

Dodatek A Testowanie gier dla systemu Android na prawdziwym urządzeniu (183)


Android Programowanie gier na tablety

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.