• Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio!
• Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę
• Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji
• Programowanie czas zacząć, czyli do czego potrzebna Ci Java
Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system operacyjny Android. Jest on bardzo uniwersalny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa - a to sprawia, że jest również skomplikowany.
Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy.
Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania!
• Instalacja i konfiguracja środowiska
• Pierwsza aplikacja
• Wygląd pierwszej aplikacji
• Graficzne zasoby aplikacji
• Więcej o wyglądzie aplikacji
• Podstawy programowania
• Przygotowanie i uruchomienie animacji
• Przygotowanie interfejsu użytkownika
• Animacja poklatkowa map bitowych
• Własne komponenty graficzne
• Wątek w drugim planie
• Więcej ekranów dla aplikacji
Android Studio - obudź w sobie kreatywność programisty.
Spis treści:
Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)
Rozdział 2. Pierwsza aplikacja (21)
Rozdział 3. Wygląd pierwszej aplikacji (33)
Rozdział 4. Graficzne zasoby aplikacji (49)
Rozdział 5. Więcej o wyglądzie aplikacji (69)
Rozdział 6. Programowanie czas zacząć! (87)
Rozdział 7. Efekty specjalne (107)
Rozdział 8. Własne komponenty graficzne (129)
Rozdział 9. Mapy bitowe (153)
Rozdział 10. Wątek w drugim planie (177)
Rozdział 11. Więcej ekranów dla aplikacji (201)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.