księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine         HELION          69.00zł   17.25zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Klucz do sukcesu Twojej aplikacji!

„Smashing Magazine” to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych profesjonalnemu tworzeniu stron WWW i interfejsów użytkownika. Korzystają z niego przede wszystkim profesjonalni projektanci i deweloperzy. Ta książka to kompilacja wiedzy najwybitniejszych autorów i ekspertów z zespołu „Smashing Magazine”. Sięgnij po nią już teraz i uświadom sobie, że nawet najlepsza aplikacja nie sprzeda się, jeżeli nie będzie atrakcyjna wizualnie i łatwa w zastosowaniu. Zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto przygotować prototyp i przetestować go na potencjalnych użytkownikach.

Dzięki lekturze tej książki poznasz struktury aplikacji, mechanizm intencji oraz najlepsze techniki nawigowania wśród dostępnych opcji. Kolejne rozdziały poprowadzą Cię przez szczegóły projektowania komponentów interfejsu, stosowania ikon oraz używania efektów. Część trzecia kompendium poświęcona jest zarządzaniu zasobami Androida, skalowaniu oraz układom interfejsu. Na końcu będziesz miał szansę zapoznać się z najlepszymi wzorcami tworzenia aplikacji na tę platformę. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji na temat tworzenia przyjaznych i wydajnych aplikacji. Musisz ją przeczytać!

Dzięki tej książce:

Nienaganny interfejs użytkownika to warunek konieczny do odniesienia sukcesu.

Spis treści:

CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO ARCHITEKTURY SYSTEMU ANDROID (17)

Rozdział 1. Użyteczność i projekt interfejsu użytkownika - wprowadzenie (19)

Rozdział 2. Wstrzymaj się z kodowaniem (35)

Rozdział 3. Specyfika rozwiązań mobilnych i urządzeń z ekranami dotykowymi (47)

Rozdział 4. Wprowadzenie do platformy Android (61)

CZĘŚĆ II FUNKCJE I KOMPONENTY INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA PLATFORMY ANDROID (79)

Rozdział 5. Struktura aplikacji Androida i wskazówki dostępne w internecie (81)

Rozdział 6. Intencje Androida (91)

Rozdział 7. Struktura nawigacji w aplikacjach Androida (107)

Rozdział 8. Widgety aplikacji na ekranie domowym (123)

Rozdział 9. Powiadamianie i informowanie użytkowników (139)

Rozdział 10. Projektowanie obsługi przycisków sprzętowych, metod wprowadzania danych i czujników (159)

Rozdział 11. Projektowanie komponentów interfejsu użytkownika platformy (177)

CZĘŚĆ III SKALOWALNY PROJEKT ANDROIDA (213)

Rozdział 12. Zarządzanie zasobami Androida (215)

Rozdział 13. Układy aplikacji Androida (229)

Rozdział 14. Skalowalna grafika (251)

Rozdział 15. Skalowalność to nie wszystko - samodostosowujący się projekt (271)

Rozdział 16. Implementowanie samodostosowujących się interfejsów użytkownika (289)

CZĘŚĆ IV WZORCE PROJEKTOWE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA W SYSTEMIE ANDROID (311)

Rozdział 17. Wprowadzenie do wzorców projektowych interfejsu użytkownika (313)

Rozdział 18. Wzorce projektowe akcji użytkownika (321)

Rozdział 19. Wzorce projektowe nawigacji i układu (347)

Rozdział 20. Wzorce projektowe danych (367)

Rozdział 21. Antywzorce projektowe interfejsu użytkownika (379)


Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.