księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Blender Mistrzowskie animacje 3D         HELION          79.00zł   63.20zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Tony Mullen

ISBN: 978-83-246-2558-1

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2010

Zawiera CD

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał.

Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera.

Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

Rozdziały:

Część I: Zgłębianie Blendera 3D (21)
1. Konfigurowanie środowiska pracy (23)
2. Rzeźbienie i tworzenie nowej topologii obiektu (53)
3. Zwiększanie realizmu scen za pomocą odpowiednich tekstur i materiałów (97)
4. Komponowanie wideoklipów przy użyciu węzłów (135)
5. Edytor wideo (VSE) (175)

Część II: Zgłębianie Pythona (209)
6. Python dla niecierpliwych (211)
7. Skrypty Pythona w Blenderze (233)
8. Wąż o wielu głowach, czyli inne zastosowania Pythona w Blenderze (261)

Część III: Zgłębianie blenderowego silnika gier (293)
9. Przygotowywanie scen dla silnika gier (295)
10. Uruchamianie silnika gier (339)
11. Łączenie potęgi Pythona z możliwościami silnika gier (373)

Dodatki (399)
A: Rozwiązania (401)
B: Hierarchie modułów i klas pythonowego API Blendera (415)
C: Ewolucja interfejsu użytkownika programu Blender (421)
D: Informacje o płycie dołączonej do książki (447)


Blender Mistrzowskie animacje 3D

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.