księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu         HELION          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło, to trafiłeś na doskonałą książkę.

Dzięki niej na przykładzie trzech projektów poznasz tajniki wydajnej pracy z Blenderem. W trakcie lektury opanujesz środowisko pracy, dostosujesz je do własnych potrzeb oraz przygotujesz się do wstępnego modelowania. Następnie nauczysz się modelować detale oraz korzystać z systemów cząsteczkowych do tworzenia elementów takich, jak włosy lub trawa.

W kolejnych rozdziałach przygotujesz tekstury oraz dowiesz się, jak korzystać z różnych materiałów i rodzajów oświetlenia. Na sam koniec przekonasz się, jak wyrenderować Twój projekt, jak wykorzystać GIMP-a do retuszu oraz w jakich kierunkach możesz rozwijać swoje dzieło. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla użytkowników chcących poznać możliwości aplikacji Blender.

Dzięki tej książce:
• zaznajomisz się z interfejsem Blendera i dostosujesz go do swoich potrzeb
• poznasz system cząsteczkowy
• dobierzesz odpowiedni materiał i właściwe oświetlenie
• wyrenderujesz projekt
• przekształcisz Twój fantastyczny pomysł w rzeczywiste dzieło!

Przekształć pomysł w prawdziwe dzieło.

Spis treści:

Wstęp (15)

1. Wprowadzenie do Blendera (19)

2. Wprowadzenie do GIMP-a (31)

3. Przygotowania (39)

4. Modelowanie wstępne (49)

5. Modelowanie szczegółów (69)

6. Rzeźbienie (85)

7. Retopologia (115)

8. Rozwijanie siatek we współrzędnych UV (129)

9. Włosy a systemy cząsteczkowe (141)

10. Wypalanie tekstur (157)

11. Malowanie tekstur (173)

12. Materiały (203)

13. Oświetlenie (231)

14. Renderowanie i komponowanie (249)

15. O krok dalej (269)


Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.