księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



C# Praktyczny kurs. Wydanie III         HELION          59.00zł   43.07zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Programuj w C#.

• Zanim zaczniesz programować, czyli podstawowe koncepcje i uruchomienie programu
• Elementy języka, czyli od typów danych do zmiennych, operatorów i instrukcji
• Programowanie obiektowe, czyli obiekty, klasy, dziedziczenie i cała reszta

C# należy do rodziny obiektowych języków programowania. Co to oznacza? Otóż znajduje się on w doborowym towarzystwie Javy, C++ i wielu innych języków, za pomocą których można tworzyć wspaniałe aplikacje, ale jednocześnie jest od nich odrobinę łatwiejszy.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, szybciej uda Ci się go opanować, a jeśli jest to dla Ciebie któryś kolejny język, zrozumienie jego składni i reguł nie powinno sprawić Ci większych trudności — szczególnie jeśli do nauki wykorzystasz tę książkę.

Ten znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# - różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy.

W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!

• Typy danych, zmienne i instrukcje sterujące
• Tablice i pętle
• Klasy i obiekty
• Dziedziczenie
• Obsługa błędów i wyjątków
• System wejścia-wyjścia
• Polimorfizm i interfejsy
• Klasy zagnieżdżone i typy uogólnione
• Aplikacje z interfejsem graficznym

Stwórz własną aplikację w języku C#.

Spis treści:

Wstęp (9)

Rozdział 1. Zanim zaczniesz programować (11)

Rozdział 2. Elementy języka (31)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe (117)

Rozdział 4. Wyjątki i obsługa błędów (203)

Rozdział 5. System wejścia-wyjścia (233)

Rozdział 6. Zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego (289)

Rozdział 7. Aplikacje z interfejsem graficznym (359)

Zakończenie (409)


C# Praktyczny kurs. Wydanie III

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.