księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Cinema 4D         HELION          79.00zł   19.75zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w produkcjach filmowych czy grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych.

Książka Cinema 4D wprowadzi Cię w arkana tego środowiska graficznego oraz zaprezentuje sposoby używania narzędzi wchodzących w jego skład. Bez zbędnej teorii, za to z pomocą wielu bardzo praktycznych przykładów, autorzy przedstawiają metody i techniki wykorzystywane przy budowaniu, oświetlaniu oraz teksturowaniu różnego rodzaju obiektów i scen, z którymi na co dzień mają do czynienia profesjonalni graficy, projektanci, dekoratorzy i architekci.

Wkrocz w wirtualny świat 3D z realną wiedzą i prawdziwymi umiejętnościami.

Spis treści:

I. PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI
Rozdział 1. Układ ekranu, podstawowe narzędzia (17)

Rozdział 2. Bryły (27)

Rozdział 3. Drewniany pajac - podstawowe bryły (31)

Rozdział 4. Elementy sceny (37)
Rozdział 5. Tworzenie sceny i rendering (43)

Rozdział 6. Krzesło Roodblauwe - modelowanie parametryczne (59)
Rozdział 7. Narzędzia pomocne w precyzyjnym modelowaniu, narzędzia transformacji (63)

Rozdział 8. Regał na książki Carlton - precyzja w modelowaniu (73)

Rozdział 9. Kredens Casablanca - powtórka (81)

Rozdział 10. Stołek barowy - modelowanie za pomocą obiektów NURBS (85)

Rozdział 11. Patera na owoce - Szyk, Lathe NURBS (91)

Rozdział 12. Prezentacja modelu - ukrywanie linii horyzontu, zakładka Kompozyt (97)

Rozdział 13. Stolik - przypisywanie kilku materiałów jednemu obiektowi (103)

Rozdział 14. Półka na płyty CD (107)

Rozdział 15. Zarządzanie rozbudowanymi scenami (113)

Rozdział 16. Klatka schodowa w muzeum sztuki (119)

II. NARZĘDZIA MODELOWANIA
Rozdział 17. Grupa splajnów (139)

Rozdział 18. Narzędzia operacji na splajnach (147)

Rozdział 19. Rysowanie ścieżki bujanego fotela na podstawie zdjęcia zamieszczonego w tle okna widokowego (157)
Rozdział 20. Kreślenie modułu lampy pyłkowej - operacje na splajnach (161)
Rozdział 21. Tworzenie modelu stolików Twins (165)
Rozdział 22. Grupa obiektów NURBS (167)

Rozdział 23. Maswerk - zakończenia obiektów NURBS (185)
Rozdział 24. Bryła baru - polecenie Utwórz przekrój (187)
Rozdział 25. Meble z giętego drewna - Sweep NURBS, tworzenie materiału wiklinowej plecionki (193)

Rozdział 26. Umywalka - Loft NURBS (203)

Rozdział 27. Grupa narzędzi modelowania z szykiem, symetrią, Boole i innymi (209)

Rozdział 28. Zestawienie modyfikatorów (219)
Rozdział 29. Pyłkowa lampa - modyfikatory i światło (231)

III. MODELOWANIE NA SIATKACH I INNE ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA
Rozdział 30. Narzędzia modelowania na siatkach (241)
Rozdział 31. Modelowanie na siatkach - kostki domina (245)

Rozdział 32. Modelowanie z dynamicznym ustalaniem wartości - kanapa (253)
Rozdział 33. Modelowanie na siatkach w oparciu o zwymiarowany rysunek techniczny - obelisk (257)

Rozdział 34. Krzesło z tworzywa (263)

Rozdział 35. Krzesło z drutu (273)
Rozdział 36. Komoda (275)

Rozdział 37. Zestawienie narzędzi z menu Struktura (281)
Rozdział 38. Zestawienie narzędzi z menu Funkcje (313)
Rozdział 39. Zestawienie narzędzi z menu Wybór (333)
IV. ŚWIATŁA, MATERIAŁY I ANIMACJA
Rozdział 40. Zestawienie parametrów świateł (349)
Rozdział 41. W starym kinie - tworzenie klimatu za pomocą światła (375)

Rozdział 42. Świecące logo - światło Odwrotnie wolumetryczne (391)
Rozdział 43. Witraż (393)

Rozdział 44. Zestawienie kanałów materiału typu Basic (397)

Rozdział 45. Materiały, naklejka z logo - przypisywanie materiałów (417)

Rozdział 46. Neon (435)
Rozdział 47. Kosz z perforowanej blachy - kanał Alpha i Otoczenie oraz shader Powtarzanie (437)

Rozdział 48. Shadery 3D (443)
Rozdział 49. Zegar słoneczny - animacja (447)

Rozdział 50. Symulacja samochodu poruszającego się po wyboistej ścieżce - animacja z wykorzystaniem zakładek Wyrównaj do splajnu i Wibrowanie (461)
Rozdział 51. Animacja tworzona w oparciu o widoki z różnych kamer i ze zmieniającymi się tłami (463)
Rozdział 52. Zestawienie zakładek Cinema 4D i opis ich funkcjonowania (465)


Cinema 4D

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.