księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe         HELION          67.00zł   16.75zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.

Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.

Sięgnij po tę książkę i:

Twórz porywające gry na ekrany dotykowe.

Spis treści:

Wprowadzenie. Dotknij tej książki! (13)

Rozdział 1. Wojny sprzętowe (27)

Pierwszy wywiad z deweloperem. Paul O'Connor (45)

Rozdział 2. Klaun na jednokołowym rowerku (49)

Gry na świeczniku: pierwsza. Fruit Ninja HD (71)

Rozdział 3. Mistrz Pal Cem Go! (75)

Drugi wywiad z deweloperem. Andy Ashcraft (101)

Rozdział 4. Pogromcy gatunków (105)

Gry na świeczniku: druga. Helsing's Fire (127)

Rozdział 5. Złamigłówki (131)

Trzeci wywiad z deweloperem. Erin Reynolds (157)

Rozdział 6. Zręcznościowe szaleństwa (161)

Gry na świeczniku: trzecia. Where's My Water? (193)

Rozdział 7. Człowiek demolka (197)

Czwarty wywiad z deweloperem. Blade Olsen (227)

Rozdział 8. Kotek Bazgrotek (231)

Gry na świeczniku: czwarta. Jetpack Joyride (245)

Rozdział 9. Pograć na luzie (251)

Piąty wywiad z deweloperem. Sam Rosenthal (285)

Rozdział 10. Nowe gatunki (289)

Gry na świeczniku: piąta. No, Human (309)

Szósty wywiad z deweloperem. Andy Reeves (313)

Rozdział 11. Stwórz własne Gwiezdne Wojny (317)

Gry na świeczniku: szósta. Angry Birds (353)

Dodatek 1. Klasa 2008 (359)

Dodatek 2. Szablon ekranu dotykowego (369)

Dodatek 3. Szablon scenopisu rozgrywki (371)

Dodatek 4. Lista projektanta gry (373)


Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.