księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Flash i ActionScript Aplikacje 3D od podstaw         HELION          99.00zł   72.27zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika.

Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.

Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.

Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

Rozdział 2. Podstawy biblioteki Away3D (39)

Rozdział 3. Obiekty (61)

Rozdział 4. Materiały (143)

Rozdział 5. Światło (191)

Rozdział 6. Modele i animacje (223)

Rozdział 7. Praca z obiektami (283)

Rozdział 8. Interaktywność (339)

Rozdział 9. Kamery (387)

Rozdział 10. Dźwięk (465)

Rozdział 11. Tekst (489)

Rozdział 12. Optymalizacja (505)

Rozdział 13. Więcej zabawy z 3D (533)


Flash i ActionScript Aplikacje 3D od podstaw

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.