Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Onepress 39.90zł 28.33zł
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” - odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie.
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu.
Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Spis treści:
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)
- Zalety i ograniczenia (15)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
- Kilka słów o wadach i ograniczeniach (17)
- Google Analytics Premium (19)
- Jak działa Google Analytics? (19)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (21)
- Struktura Google Analytics (21)
- Interfejs (22)
- Podstawowe metryki (25)
- Odwiedziny (sesje) (25)
- Odsłony (26)
- Unikalni użytkownicy (26)
- Średni czas trwania odwiedzin (27)
- Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
- Nowe odwiedziny (29)
- Współczynnik odrzuceń (29)
- Raporty standardowe (32)
- Na żywo (32)
- Odbiorcy (34)
- Pozyskiwanie (38)
- Zachowanie (47)
- Konwersje (54)
3. Zbuduj swój plan analityczny (63)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
- Zweryfikuj swoje KPI (71)
- KROK 2. Wdrażaj! (72)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
- Kod śledzenia (75)
- Śledzenie celów (76)
- Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
- Integracja z Google AdWords (92)
- Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
- Wdrożenia niestandardowe (101)
- Google Tag Manager (112)
- Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
- KROK 3. Zbieraj dane! (116)
- Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (116)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
- Actionable data dla różnych witryn (118)
- KROK 4. Raportuj! (120)
- Widoki i filtry (120)
- Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (127)
- Raporty niestandardowe (130)
- Edycja raportów (131)
- Skróty (132)
- Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
- Zdarzenia inteligentne (141)
- Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (145)
- KROK 5. Analizuj! (147)
- Kiedy przystąpić do analizy? (147)
- Czy warto analizować wartości średnie? (148)
- Analiza liczb vs analiza trendów (149)
- Segmentacja (150)
- Rola kontekstu (155)
- KROK 6. Działaj! (157)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
- Pola optymalizacji (157)
- Jak wprowadzać zmiany? (164)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (169)
4. Podsumowanie (171)
- 10 przykazań analityka internetowego (171)
- Co poza Google Analytics? (173)
- Kultura analityczna w firmie (175)
- Pokaż możliwości (175)
- Pomóż innym osiągnąć sukces (176)
- Zaskocz przełożonych (177)
A. Słownik analityka internetowego (179)
B. Skąd czerpać wiedzę? (183)
- Z internetu (183)
- Po polsku (183)
- Po angielsku (185)
- Z księgarni (188)
- Po polsku (188)
- Po angielsku (188)
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.