księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II         HELION          49.00zł   35.77zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy.

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!

Drugie wydanie książki wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami.

Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Wyróżnij się albo zgiń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Grafika w biznesie (9)
Rozdział 2. Identyfikacja wizualna (13)

Rozdział 3. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (21)

Rozdział 4. Podstawowe elementy graficzne (49)

Rozdział 5. Formy złożone (67)

Rozdział 6. Morfologia elementów (91)

Rozdział 7. Kompozycja i kadrowanie (103)
Rozdział 8. Barwa i kolor (107)

Rozdział 9. Wybór nazwy i treści (125)

Rozdział 10. Logotypy i znaki towarowe (133)

Rozdział 11. Podstawowe zasady projektowania logotypów (171)

Rozdział 12. Podstawowe zasady projektowania wizytówek i papieru firmowego (185)

Rozdział 13. Przykład na podstawie identyfikacji Zamku Krzyżtopór (207)


Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.