księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III         HELION          57.00zł   41.61zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Przygotuj aplikację na najpopularniejszą platformę mobilną.

Android to system operacyjny dla telefonów komórkowych, który swoją dynamiką wzrostu udziału w rynku przyćmił niejeden produkt. Według badań IDC dla Europy Zachodniej w ciągu niecałego roku Android zwiększył swój udział z 4 do 31 procent! Co jest tego przyczyną?

Niezwykle precyzyjnie wykonana i doskonale działająca synchronizacja danych ze wszystkimi najważniejszymi usługami firmy Google, łatwy dostęp do internetu dzięki szybkiej przeglądarce oraz tysiące świetnych aplikacji, zarówno darmowych, jak i płatnych. A skoro mowa o aplikacjach, jak stworzyć własny produkt na tę dynamicznie rozwijającą się platformę? Jak wprowadzić ją na rynek i zarobić?

Na te oraz wiele innych pytań związanych z Androidem odpowie Ci ta książka! Na samym wstępie poznasz trochę faktów związanych w powstawaniem samej platformy oraz zobaczysz, jakie nowości oferowały kolejne jej wersje. Wbrew pozorom wiedza ta przyda się przy tworzeniu aplikacji! Po krótkim wstępie historycznym dowiesz się, jak szybko przygotować stanowisko pracy, oraz poznasz kluczowe pojęcia z nim związane.

W trakcie lektury nauczysz się projektować interfejs użytkownika, obsługiwać dane wejściowe czy multimedia. Niezwykle ważne są wiadomości zawarte w części trzeciej. Wykorzystanie tych informacji pozwoli Ci na stworzenie nowatorskiej aplikacji. Dostęp do sieci, usług geolokalizacyjnych, baz SQL i trójwymiarowej grafiki pozwoli Ci rozwinąć skrzydła! Książka ta jest długo wyczekiwaną pozycją, omawiającą wszystkie istotne zagadnienia związane z platformą Android, dlatego musisz ją mieć!

Wykorzystaj potencjał i popularność platformy Android.

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie do Androida (19)
Rozdział 1. Szybki start (21)
Rozdział 2. Kluczowe pojęcia (33)

Część II: Podstawy Androida (47)
Rozdział 3. Projektowanie interfejsu użytkownika (49)
Rozdział 4. Przegląd grafiki dwuwymiarowej (77)
Rozdział 5. Multimedia (107)
Rozdział 6. Przechowywanie danych lokalnych (121)

Część III: Ponad podstawami (131)
Rozdział 7. Podłączenie do świata (133)
Rozdział 8. Umiejscawianie i wyczuwanie (163)
Rozdział 9. Zaprzęganie bazy SQL do pracy (181)
Rozdział 10. Trójwymiarowa grafika w środowisku OpenGL (201)

Część IV: Następne pokolenie (223)
Rozdział 11. Wielodotykowość (225)
Rozdział 12. Trzy... dwa... jeden... start (239)
Rozdział 13. Napisz raz, testuj wszędzie (261)
Rozdział 14. Publikowanie aplikacji w serwisie Android Market (277)

Dodatki (285)
Dodatek A: Języki i interfejsy API środowiska Java kontra systemu Android (287)
Dodatek B: Bibliografia (293)


Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.