księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



HTML5 Tworzenie gier         HELION          67.00zł   16.75zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz… gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę!

"HTML5. Tworzenie gier" napisano w przeświadczeniu, że książka pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś projektantem witryn, który pragnie spróbować swoich sił w nowej dziedzinie, twórcą aplikacji Flash, zainteresowanym nową technologią, czy przyświeca Ci całkowicie inny cel. Książka pokaże Ci, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier.

W trakcie lektury poznasz elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientujesz się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczysz się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas.

Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla Twojej gry, a potem poznasz tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka ta w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5. Jeżeli masz choć trochę zapału, dzięki niej z pewnością osiągniesz cel!

Już wkrótce będziesz mógł:

Od pustej strony do pełnowartościowej gry z HTML5!

Rozdziały:

Część I. Wstęp do gier w standardzie HTML5 (17)
Rozdział 1. Gry w sieci (19)

Rozdział 2. Pierwsze kroki (29)

Rozdział 3. HTML i urządzenia mobilne (45)

Część II. Tworzenie komponentów gry (75)
Rozdział 4. Konstruowanie gry (77)

Rozdział 5. Pracownicy i delegowanie zadań (95)

Rozdział 6. Element canvas i grafika (111)

Rozdział 7. Tworzenie szaty graficznej gry (143)

Rozdział 8. Interakcja w grze (167)

Rozdział 9. Animowanie grafiki w grze (191)

Część III. Efekty 3D i dźwięk (223)
Rozdział 10. Efekty dźwiękowe w grach (225)

Rozdział 11. WebGL i grafika 3D (249)

Część IV. Magazyn lokalny i tryb gry dla wielu graczy (295)
Rozdział 12. Magazyn lokalny i tryb cache'owania (297)

Rozdział 13. Technologia WebSocket i tryb wieloosobowy gry (317)

Rozdział 14. Dodatkowe zasoby (333)

Część V. Dodatki (349)
Dodatek A. Element canvas - zbiór odwołań (351)

Dodatek B. WebGL - zbiór odwołań (363)

Dodatek C. OpenGL Shading Language (385)


HTML5 Tworzenie gier

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.