księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Java Praktyczny kurs Wydanie IV         HELION          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

To Java, nie sen!

• Instrukcje języka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w Javie
• Wyjątki i system wejścia–wyjścia, czyli jak zapobiegać problemom i przetwarzać dane
• Kontenery i aplikacje, czyli gdzie przechowywać dane i jak tworzyć programy

Znajomość Javy, jako jednego z najpopularniejszych języków programowania na świecie, to dziś obowiązek każdego programisty. Na nic nie zdadzą się wykręty, że przecież można inaczej — pamiętaj, Java jest wszędzie! Dlatego jeśli masz ambicje zająć się programowaniem albo szybko nauczyć się podstaw nowego języka, natychmiast musisz zaopatrzyć się w tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć składnię i logikę Javy, a także opanować polecenia, byś mógł szybko rozpocząć samodzielną pracę w tym języku.

Z książki dowiesz się, jak zainstalować Javę i jakie narzędzia będą Ci potrzebne. Odkryjesz podstawowe zasady pisania programów, z uwzględnieniem obiektowego charakteru tego języka, nauczysz się stosować instrukcje i odpowiednie typy danych, a także wykorzystywać deklaracje, klasy i metody. Kolejne rozdziały wskażą Ci, do czego służą pętle, tablice i operatory.

Zanim się obejrzysz, będziesz już umiał dokonywać konwersji typów, używać konstruktorów i zagnieżdżać klasy, a stąd już tylko krok do tworzenia apletów i aplikacji. Przekonaj się, jak szybko możesz poznać Javę — wystarczy seria konkretnych ćwiczeń, a Twoje umiejętności poszybują w górę!

• Krótka historia Javy, narzędzia i wersje
• Struktura programu, kompilacja i wykonanie
• Podstawy obiektowości, typy danych, komentarze, deklaracje i przypisania
• Wyprowadzanie danych na ekran i operacje na zmiennych
• Instrukcje if...else, break i continue, switch i operator warunkowy
• Pętle, podstawowe operacje na tablicach i tablice wielowymiarowe
• Klasy, pola, metody, argumenty i przeciążanie metod
• Konstruktory, klasy potomne, specyfikatory dostępu i pakiety
• Przesłanianie metod, składowe statyczne, klasy i składowe finalne, blok try...catch
• Konwersje typów, rzutowanie obiektów, klasy abstrakcyjne i tworzenie interfejsów
• Rodzaje klas wewnętrznych, dziedziczenie, klasy anonimowe i zagnieżdżone
• Standardowe wejście i wyjście, system plików, operacje na plikach
• Kontenery, typy uogólnione, podstawy apletów
• Kroje pisma (fonty) i kolory, grafika, dźwięki i obsługa myszy
• Tworzenie aplikacji i komponenty

Napisz swój pierwszy program w Javie.

Spis treści:

Rozdział 1. Podstawy (9)

Rozdział 2. Instrukcje języka (23)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe. Część I (91)

Rozdział 4. Wyjątki (165)

Rozdział 5. Programowanie obiektowe. Część II (195)

Rozdział 6. System wejścia-wyjścia (269)

Rozdział 7. Kontenery i typy uogólnione (323)

Rozdział 8. Aplikacje i aplety (351)


Java Praktyczny kurs Wydanie IV

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.