księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych         HELION          37.00zł   27.01zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl 5 lat doświadczenia w jednej książce!

Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.

Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!

Realne pieniądze z mobilnej platformy.

Rozdziały:
1. Poznajmy się - jak to się stało, że zaprzyjaźniłem się z telefonami (9)
2. O dwóch grach i dwóch wieczorach przynoszących bogactwo (15)
3. Krótka historia rynku mobilnego (21)
4. Przegląd platform dystrybucji aplikacji mobilnych (31)
5. Wstęp do metod spieniężania aplikacji mobilnych (53)
6. Czynniki decydujące o zysku z aplikacji (71)
7. Projektowanie aplikacji generujących zysk (79)
8. Metody zapewniania ogólnodostępności (95)
9. Metody spieniężania w praktyce (105)
10. Marketing wbudowany (119)
11. Marketing ogólny na rynku mobilnym (127)
12. Podsumowanie (131)


Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.