księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Java Ćwiczenia praktyczne Wydanie IV         HELION          34.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Realizuj sny na Javie.

• Pakiet JDK i początki programowania, czyli jak szybko stworzyć działający program
• Obiektowość w akcji, czyli na czym polega największa zaleta Javy
• Uniwersalna składnia, czyli jak najlepiej wykorzystać przenośność tego języka

Za co lubimy Javę? Oto jej najważniejsze zalety - prosta, funkcjonalna składnia, bezproblemowe przenoszenie programów między różnymi platformami i obiektowość. Jeśli chcesz zostać programistą albo choćby zorientować się w możliwościach programowania aplikacji, serwisów internetowych i urządzeń domowego użytku, koniecznie naucz się Javy. Ta książka ułatwi Ci poznanie jej najlepszych cech!

To już czwarte wydanie książki o Javie z cenionej serii „Ćwiczenia praktyczne”. Znajdziesz tu najważniejsze zasady programowania oraz podstawy projektowania aplikacji z interfejsem graficznym. Dowiesz się, jak tworzyć aplety i jak stosować operacje wejścia–wyjścia. Poznasz wszystkie konstrukcje języka niezbędne do samodzielnego napisania programu i opanujesz je perfekcyjnie dzięki proponowanym ćwiczeniom. Poznawanie Javy zacznij od tej książki!

• Instalacja JDK i pierwszy program
• Zmienne, operatory i instrukcje
• Tablice, obiekty i klasy
• Obsługa błędów i wyjątki
• Aplety na stronach WWW
• Interakcja z użytkownikiem
• Aplikacje z interfejsem graficznym
• Grafika i komponenty

Zakochaj się w Javie.

Spis treści:

Wstęp (7)

Rozdział 1. Krótkie wprowadzenie (11)

Rozdział 2. Zmienne, operatory i instrukcje (23)

Rozdział 3. Tablice (63)

Rozdział 4. Obiekty i klasy (75)

Rozdział 5. Obsługa błędów oraz wyjątki (109)

Rozdział 6. Operacje wejścia-wyjścia (123)

Rozdział 7. Aplety (153)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (179)

Rozdział 9. Aplikacje z interfejsem graficznym (195)

Rozdział 10. Grafika i komponenty (215)


Java Ćwiczenia praktyczne Wydanie IV

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.