Czy można zautomatyzować autentyczność?
Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!
Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.
Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki.
Unikaj takich wpadek, jak:
• wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
• zachowywanie się jak własny autoresponder;
• obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
• próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
• koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
• oraz inne przerażające błędy oceny.
Pozwól kotkom żyć.
Spis treści:
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.