księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów         HELION          49.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Witaj w świecie LEGO MINDSTORMS NXT 2.0!

Jeśli posiadasz własny zestaw MINDSTORMS, wiesz już, że dołączona do niego instrukcja opisuje zaledwie cząstkę wiedzy, która będzie Ci potrzebna do samodzielnej konstrukcji i programowania robota. Natomiast z księgą odkrywców rozpoczniesz przygodę, która pochłonie Cię na długo!

Ten przewodnik pomoże Ci w szybkim tempie zbudować wymarzoną maszynę. Pięćdziesiąt przykładowych programów oraz blisko dziewięćdziesiąt wskazówek programistycznych i konstrukcyjnych rozbudzi Twoją wyobraźnię! Wiele instrukcji opisanych krok po kroku ułatwi Ci tworzenie złożonych urządzeń, które się poruszają, używają czujników i korzystają z zaawansowanych technik, takich jak kable danych i zmienne.

Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem, z tą książką poznasz podstawy tworzenia konstrukcji. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, szybko rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne. To prawdziwa gratka dla konstruktorów w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy masz kilkanaście czy kilkadziesiąt lat - cała naprzód ku nowej przygodzie!

Laurens Valk jest członkiem MINDSTORMS Community Partners (MCP), elitarnej grupy ekspertów MINDSTORMS, którzy pomagają w testowaniu i opracowywaniu nowych produktów NXT. Tworzy roboty z zestawów MINDSTORMS NXT od chwili, kiedy znalazły się one na rynku, a jeden z robotów jego projektu przedstawiono na pudełku zestawu NXT 2.0.

Spis treści:

CZĘŚĆ I POCZĄTKI

 

1. Gromadzenie części do robota (3)

 

2. Budowanie pierwszego robota (7)

 

3. Tworzenie i modyfikowanie programów (23)

 

4. Praca z blokami programowania: ruch, dźwięk i wyświetlacz (31)

 

5. Oczekiwanie, powtarzanie oraz inne techniki programistyczne (43)

 

CZĘŚĆ II BUDOWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW WYPOSAŻONYCH W CZUJNIKI

 

6. Zrozumieć czujniki (55)

 

7. Używanie czujników dotyku, koloru i obrotu (67)

 

8. Strzelec: robotyczny system obronny (87)

 

9. Piechur: sześcionogi kroczący owad (121)

 

CZĘŚĆ III TWORZENIE ZAAWANSOWANYCH PROGRAMÓW

 

10. Używanie koncentratorów danych i kabli danych (149)

 

11. Używanie bloków danych oraz kabli danych w pętlach i z przełącznikami (171)

 

12. Używanie zmiennych, stałych oraz granie w gry na NXT (183)

 

CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE PROJEKTY ROBOTÓW

 

13. Chwytak: autonomiczne ramię robotyczne (197)

 

14. Hybrydowy sorter klocków: sortowanie klocków według koloru i wielkości (237)

 

15. KAK: Kompaktowy alpinista kominowy (265)

 

Dodatek Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z łącznością (285)

 


Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.