Czarowanie na ekranie.
• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.
Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.
Spis treści:
CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO
Rozdział 1. Budujemy (17)
Rozdział 2. Magia działa (83)
Rozdział 3. Się dzieje (97)
CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU
Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)
Rozdział 5. Budujemy grę (247)
Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.