księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Myślenie obiektowe w programowaniu Wydanie IV         HELION          49.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Obiektowe podejście do programowania pojawiło się w latach 60. ubiegłego wieku. Simula 67 był pierwszym językiem, w którym je zastosowano. Dzięki temu życie programistów stało się zdecydowanie prostsze, a odwzorowanie świata rzeczywistego - możliwe. Jednak żeby skorzystać z zalet podejścia obiektowego, należy najpierw opanować nowy sposób myślenia.

Kolejne wydanie tej docenionej przez profesjonalistów książki szybko Ci w tym pomoże! W trakcie lektury poznasz podstawowe pojęcia oraz założenia programowania obiektowego. Dowiesz się, co to hermetyzacja, polimorfizm oraz dziedziczenie. Zobaczysz, jak obiekty powoływane są do życia oraz jak komunikują się między sobą.

Ponadto nauczysz się korzystać z interfejsów, modelować klasy z wykorzystaniem diagramów UML oraz utrwalać stan obiektów. To wydanie zostało uzupełnione o mnóstwo nowych informacji, dotyczących między innymi wykorzystania obiektów w usługach sieciowych oraz aplikacjach mobilnych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego programisty chcącego w 100% wykorzystać potencjał programowania obiektowego.

Sięgnij po tę książkę i:

Twoje kompendium wiedzy o programowaniu obiektowym.

Spis treści:
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia obiektowości (21)
Rozdział 2. Myślenie w kategoriach obiektowych (51)
Rozdział 3. Zaawansowane pojęcia z zakresu obiektowości (67)
Rozdział 4. Anatomia klasy (87)
Rozdział 5. Wytyczne dotyczące projektowania klas (99)
Rozdział 6. Projektowanie z wykorzystaniem obiektów (115)
Rozdział 7. Dziedziczenie i kompozycja (129)
Rozdział 8. Wielokrotne wykorzystanie kodu - interfejsy i klasy abstrakcyjne (149)
Rozdział 9. Tworzenie obiektów (175)
Rozdział 10. Tworzenie modeli obiektowych (189)
Rozdział 11. Obiekty i dane przenośne - XML (203)
Rozdział 12. Obiekty trwałe - serializacja i relacyjne bazy danych (225)
Rozdział 13. Obiekty w usługach sieciowych, aplikacjach mobilnych i aplikacjach hybrydowych (241)
Rozdział 14. Obiekty w aplikacjach typu klient-serwer (265)
Rozdział 15. Wzorce projektowe (279)


Myślenie obiektowe w programowaniu Wydanie IV

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.