księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



OpenGL Receptury dla programisty         HELION          54.90zł   14.82zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Ponad 40 gotowych przepisów pokazujących możliwości zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjach.

OpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów graficznych. Jeżeli chcesz poznać możliwości OpenGL, jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, to trafiłeś na świetną książkę!

Znajdziesz w niej zbiór receptur cenionych przez programistów. Dzięki nim błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy oraz zobaczysz, jak podejść do przeróżnych zagadnień związanych z OpenGL. Sięgnij po tę lekturę, a nauczysz się wybierać obiekty na podstawie ich różnych właściwości, mapować środowisko, filtrować obraz oraz tworzyć realne scenerie za pomocą odpowiedniej gry światła i cienia. Ponadto zobaczysz, jak śledzić promienie, ścieżki oraz tworzyć animacje szkieletowe i symulacje fizyczne. Ta książka to kopalnia najlepszych przepisów na wykorzystanie OpenGL!

Na licznych przykładach poznasz zasady:
• tworzenia renderingowego kontekstu w OpenGL 3.3,
• operowania wirtualną kamerą i wskazywania obiektów w scenie 3D,
• symulowania odbić lustrzanych za pomocą renderowania pozaekranowego i mapowania środowiska,
• stosowania technik mapowania cieni włącznie z mapowaniem wariancyjnym,
• implementowania systemów cząsteczkowych przy użyciu shaderów,
• realizacji globalnego oświetlenia w oparciu o GPU i z użyciem harmonik sferycznych oraz SSAO,
• symulowania przezroczystości metodami bazującymi na dualnym peelingu głębi,
• wykonywania renderingów wolumetrycznych metodą cięcia połówkowokątowego i symulacji fizycznych z transformacyjnym sprzężeniem zwrotnym.

Najlepsze przepisy na OpenGL.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie do nowoczesnego OpenGL (17)

Rozdział 2. Wyświetlanie i wskazywanie obiektów 3D (63)

Rozdział 3. Rendering pozaekranowy i mapowanie środowiska (89)

Rozdział 4. Światła i cienie (115)

Rozdział 5. Formaty modeli siatkowych i systemy cząsteczkowe (151)

Rozdział 6. Mieszanie alfa i oświetlenie globalne na GPU (189)

Rozdział 7. Techniki renderingu wolumetrycznego bazujące na GPU (227)

Rozdział 8. Animacje szkieletowe i symulacje fizyczne na GPU (269)


OpenGL Receptury dla programisty

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.