księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Podręcznik frontendowca. The Big Nerd Ranch Guide         HELION          69.00zł   50.37zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

worzenie aplikacji WWW jest dziś dla programistów sporym wyzwaniem. Piszą kod dla platformy, którą jest przeglądarka - kłopot w tym, że na świecie istnieje całe mnóstwo różnych przeglądarek i jeszcze więcej urządzeń, na których można uruchomić aplikację.

A ona oczywiście powinna zawsze działać bez zarzutu! Co więcej, pisanie aplikacji WWW oznacza konieczność zadbania zarówno o wygląd strony, jak i o poprawność algorytmów decydujących o sposobie działania. To wszystko oznacza, że dobry programista aplikacji WWW musi dobrze opanować wiele technik pracy!

Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla projektantów, którzy znają podstawy programowania i chcą tworzyć funkcjonalne aplikacje WWW, opierającą się na materiale pięciodniowego szkolenia Big Nerd Ranch. Zaprezentowano w niej sporo nowoczesnych technik programistycznych i pokazano, w jaki sposób wykorzystywać je w praktyce.

Opisano, jak zaimplementować responsywny interfejs użytkownika i aplikację współdziałającą z serwerem internetowym, przedstawiono platformy Ember i Node.js. Nie zabrakło tu także opisu najnowocześniejszych narzędzi do diagnozowania i testowania kodu. Dzięki tej książce szybko zaczniesz tworzyć nowoczesne, elastyczne i wydajne aplikacje WWW!

Niektóre zagadnienia omówione w książce:
• środowiska programistyczne i narzędzia do projektowania aplikacji WWW
• układy adaptacyjne i zapytania medialne
• moduły, obiekty i metody w kodzie aplikacji
• efekty wizualne i przetwarzanie danych w JavaScripcie
• wykorzystywanie protokołu WebSocket
• diagnostyka i testowanie kodu aplikacji

Programista WWW - mistrz wielu technologii.

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY TWORZENIA STRON WWW
1. Przygotowanie środowiska programistycznego (19)
2. Utworzenie pierwszego projektu (37)
3. Style (53)
4. Responsywne strony WWW i model flexbox (85)
5. Układy adaptacyjne i zapytania medialne (111)
6. Obsługa zdarzeń za pomocą JavaScriptu (121)
7. Efekty wizualne i style CSS (155)

CZĘŚĆ II. MODUŁY, OBIEKTY I FORMULARZE
8. Moduły, obiekty i metody (181)
9. Wprowadzenie do platformy Bootstrap (213)
10. Przetwarzanie danych w formularzu za pomocą JavaScriptu (227)
11. Od danych do modelu DOM (243)
12. Weryfikacja formularzy (261)
13. Ajax (273)
14. Obiekty Deferred i Promise (291)

CZĘŚĆ III. PRZETWARZANIE DANYCH W CZASIE RZECZYWISTYM
15. Wprowadzenie do platformy Node.js (311)
16. Komunikacja w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem protokołu WebSocket (329)
17. Wersja JavaScript ES6 i translator Babel (339)
18. Ciąg dalszy przygody z wersją ES6 (363)

CZĘŚĆ IV. ARCHITEKTURA APLIKACJI
19. Wprowadzenie do architektury MVC i platformy Ember (383)
20. Sterownik, ścieżki i modele danych (397)
21. Modele danych i wiązanie rekordów (409)
22. Adaptery, serializatory i transformaty (421)
23. Widoki i szablony (433)
24. Kontrolery (449)
25. Komponenty (465)


Podręcznik frontendowca. The Big Nerd Ranch Guide

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.