księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine         HELION          59.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Stwórz doskonałe logo.

Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo.

Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi.

Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I Potęga logo (13)
Rozdział 1. Logo (15)

Rozdział 2. Rodzaje logo (21)

Rozdział 3. Klucz do sukcesu (37)

CZĘŚĆ II Projektowanie logo (47)
Rozdział 4. Komunikacja z klientem (49)

Rozdział 5. Przeprowadzanie badań przygotowawczych (59)

Rozdział 6. Tworzenie koncepcji logo (69)

Rozdział 7. Przenoszenie pomysłów na ekran (87)

Rozdział 8. Sięganie po typografię (101)

Rozdział 9. Eksperymentowanie z układem (123)

Rozdział 10. Rozważania nad kolorem (133)

Rozdział 11. Przedstawianie projektów klientowi (147)

Rozdział 12. Przygotowywanie plików źródłowych (165)

Rozdział 13. Ustalanie zasad używania logo (175)

Rozdział 14. Unikanie powszechnych błędów w logo (187)

CZĘŚĆ III Galeria (195)
Rozdział 15. Znaki graficzne (197)
Rozdział 16. Znaki abstrakcyjne i symboliczne (215)
Rozdział 17. Logotypy (227)
Rozdział 18. Inicjały i monogramy (245)
Rozdział 19. Emblematy i postacie (263)
DODATEK Wkrocz do świata logo (283)


Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.