Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Ćwiczenia praktyczne Wydanie II HELION 37.00zł
Wejdź na szczyt… listy wyszukiwania!
Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami… a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google’a do pokazywania jej na początku listy.
Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google’a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki!
- Jak działa Google
- Słowa i frazy kluczowe
- Hiperłącza
- Budowa własnego zaplecza
- Indeksacja witryny
- Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
- Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
- Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
- Słownik pojęć
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny
Ułatw internautom drogę do Twojego serwisu WWW.
Spis treści:
Rozdział 1. Jak działa Google (7)
- Wyszukiwanie danych (10)
- Zapytania i operatory (17)
- Jak działa wyszukiwarka (22)
- Nowości w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
- Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)
Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)
- Dobór słów (35)
- Ocena stopnia trudności, konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (54)
- Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)
Rozdział 3. Hiperłącza (75)
- Linki przychodzące (76)
- Linki wychodzące (91)
- Page Rank (96)
Rozdział 4. Własne zaplecze (101)
- Wybór domeny (103)
- Wybór hostingu (110)
- Zaplecze tematyczne (111)
- Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
- Pozycjonowanie zaplecza (126)
- Linkowanie (126)
- Pingowanie (131)
Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)
- Informacje ogólne o mediach społecznościowych (133)
- Facebook (136)
- Google+ (141)
- Twitter (146)
- Dobre praktyki podczas aktywności w mediach społecznościowych (148)
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)
Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)
- Jak to wygląda w praktyce (153)
- Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
- Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
- Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (214)
Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)
- Najczęściej popełniane błędy (217)
- Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
- Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)
Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)
- Statystyki oglądalności - Google Analytics (238)
- Narzędzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)
Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)
- Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
- AdWords (267)
- Podsumowanie (275)
Dodatek (277)
- Słownik pojęć (277)
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny (289)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Ćwiczenia praktyczne Wydanie II
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.