księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II         HELION          129.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Zaczerpnij wiedzę o C++ od samego twórcy języka!

Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.

Książka „Programowanie w C++. Teoria i praktyka” zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.

Wykorzystaj wiedzę Bjarne Stroustrupa i pisz profesjonalne programy w C++.

Spis treści:
Rozdział 1. Komputery, ludzie i programowanie (39)

Część I: Podstawy (61)
Rozdział 2. Witaj, świecie! (63)
Rozdział 3. Obiekty, typy i wartości (77)
Rozdział 4. Wykonywanie obliczeń (103)
Rozdział 5. Błędy (139)
Rozdział 6. Pisanie programu (175)
Rozdział 7. Kończenie programu (217)
Rozdział 8. Szczegóły techniczne - funkcje itp. (247)
Rozdział 9. Szczegóły techniczne - klasy itp. (287)

Część II: Wejście i wyjście (319)
Rozdział 10. Strumienie wejścia i wyjścia (321)
Rozdział 11. Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia (353)
Rozdział 12. Model graficzny (381)
Rozdział 13. Klasy graficzne (407)
Rozdział 14. Projektowanie klas graficznych (443)
Rozdział 15. Graficzne przedstawienie funkcji i danych (471)
Rozdział 16. Graficzne interfejsy użytkownika (497)

Część III: Dane i algorytmy (523)
Rozdział 17. Wektory i pamięć wolna (525)
Rozdział 18. Wektory i tablice (563)
Rozdział 19. Wektory, szablony i wyjątki (593)
Rozdział 20. Kontenery i iteratory (629)
Rozdział 21. Algorytmy i słowniki (667)

Część IV: Poszerzanie horyzontów (703)
Rozdział 22. Ideały i historia (705)
Rozdział 23. Przetwarzanie tekstu (745)
Rozdział 24. Działania na liczbach (779)
Rozdział 25. Programowanie systemów wbudowanych (809)
Rozdział 26. Testowanie (865)
Rozdział 27. Język C (899)

Dodatki (941)
Dodatek A: Zestawienie własności języka (943)
Dodatek B: Biblioteka standardowa (991)
Dodatek C: Podstawy środowiska Visual Studio (1043)
Dodatek D: Instalowanie biblioteki FLTK (1047)
Dodatek E: Implementacja GUI (1051)


Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.