księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Projektowanie gier Podstawy Wydanie II         HELION          129.00zł   91.59zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana.

Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd.

Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Poznaj świat projektantów gier komputerowych!

Rozdziały:

Część I: Elementy projektowania gier (31)
Rozdział 1. Gry klasyczne oraz gry wideo (33)
Rozdział 2. Elementy i procesy projektowania (65)
Rozdział 3. Koncepcje gry (103)
Rozdział 4. Światy gry (125)
Rozdział 5. Rozgrywka kreatywna i ekspresywna (157)
Rozdział 6. Projektowanie postaci (171)
Rozdział 7. Opowiadanie historii i narracja (203)
Rozdział 8. Interfejsy użytkownika (255)
Rozdział 9. Rozgrywka (315)
Rozdział 10. Mechanika podstawowa (355)
Rozdział 11. Wyważanie gry (397)
Rozdział 12. Ogólne zasady projektowania poziomów (437)

Część II: Gatunki gier (473)
Rozdział 13. Gry zręcznościowe (475)
Rozdział 14. Gry strategiczne (507)
Rozdział 15. Gry fabularne (545)
Rozdział 16. Gry sportowe (575)
Rozdział 17. Symulacje poruszania się pojazdami (601)
Rozdział 18. Symulacje konstruowania i zarządzania (621)
Rozdział 19. Gry przygodowe (641)
Rozdział 20. Symulacje sztucznego życia i gry logiczne (671)
Rozdział 21. Gry sieciowe (691)

Dodatek A: Projektowanie w celu zachęcenia określonych grup odbiorców (723)
Słowniczek (737)


Projektowanie gier Podstawy Wydanie II

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.