księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x         HELION          77.00zł   56.21zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol. Dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze zestawowi narzędzi Unity oraz niniejszej książce także i Ty możesz stać się twórcą gier komputerowych.

Jeżeli jesteś projektantem gier lub masz dobry pomysł na grę, który chciałbyś wcielić w życie, z pomocą przyjdzie Ci ta książka. Dzięki niej błyskawicznie przygotujesz prototyp lub nawet całościowe rozwiązanie! W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz JavaScriptu. Niezwykle istotne jest to, że książka da Ci solidne podstawy w zakresie rozumienia kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem gier - od fizyki świata gry aż do systemu cząstek. Ponadto dowiesz się, jak zapewnić najwyższą wydajność Twoim rozwiązaniom, budować interakcje oraz dzielić się z graczami gotowym rozwiązaniem. Żeby zacząć przygodę z tworzeniem gier, nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, wystarczy Ci tylko ta książka! Brzmi kusząco? Spróbuj sam!

Sięgnij po tę książkę, a następnie:

Tylko krok dzieli Cię od własnej gry komputerowej!

Rozdziały:

Rozdział 1. Odkryj trzeci wymiar (21)

Rozdział 2. Podstawy tworzenia prototypów i skryptów (43)

Rozdział 3. Tworzenie środowiska (73)

Rozdział 4. Postacie w grze i dalsze wykorzystanie skryptów (103)

Rozdział 5. Interakcje (147)

Rozdział 6. Kolekcja, inwentarz i HUD (191)

Rozdział 7. Konkretyzowanie obiektów i bryły sztywne (229)

Rozdział 8. Systemy cząstek (277)

Rozdział 9. Projektowanie menu (307)

Rozdział 10. Podstawy animacji (351)

Rozdział 11. Poprawa wydajności i końcowe modyfikacje (375)

Rozdział 12. Budowanie i udostępnianie (401)

Rozdział 13. Testy i dalsze zdobywanie wiedzy (431)


Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.