księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych         HELION          69.00zł   17.25zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!

Rozdziały:

Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)
Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)

Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)

Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)

Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)
Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)

Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)

Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)

Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)
Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)

Rozdział 8. W świecie korporacji (305)

Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)


Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.