księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury         HELION          79.00zł   57.67zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl 100 praktycznych receptur na rozwijanie aplikacji iOS w programie Flash Professional z użyciem Adobe AIR.

Środowisko Adobe Flash cieszy się ogromną popularnością. Dzięki niemu użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć atrakcyjne wizualnie aplikacje internetowe. Adobe poszło więc o krok dalej - przygotowało środowisko uruchomieniowe Adobe Air. Dzięki niemu raz napisaną aplikację można uruchamiać na różnych platformach. Teraz do tych platform dołączył iOS. Dla Ciebie oznacza to, że wystarczy opanowanie kilku sprawdzonych receptur, by zacząć błyskawicznie przygotowywać aplikacje na urządzenia mobilne spod szyldu Apple.

W książce "Flash iOS Apps Cookbook" bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.

Sprawdź, jak w Adobe Air dla iOS:

Twórz uniwersalne aplikacje dzięki mobilnemu środowisku Adobe Air!

Spis treści:

Rozdział 1. Wstęp do tworzenia aplikacji iOS (21)

Rozdział 2. Tworzenie aplikacji iOS w programie Flash (57)

Rozdział 3. Tworzenie pierwszej aplikacji (79)

Rozdział 4. Konwersja projektów Flash na platformę iOS (109)

Rozdział 5. Technologia Multi-touch i gesty (137)

Rozdział 6. Akceleracja sprzętowa grafiki (167)

Rozdział 7. Praca z tekstem i wirtualną klawiaturą (209)

Rozdział 8. Zmiany rozdzielczości i orientacji ekranu (237)

Rozdział 9. API geolokalizacji i akcelerometru (263)

Rozdział 10. Obsługa kamery i mikrofonu (287)

Rozdział 11. Wyświetlanie stron WWW (315)

Rozdział 12. Praca z wideo i dźwiękiem (337)

Rozdział 13. Łączność, ciągłość i schematy URI (367)

Rozdział 14. Używanie natywnych rozszerzeń i ADT (399)

Rozdział 15. Optymalizacja kodu ActionScript (429)

Dodatek A. Receptury przeznaczone dla programu Flash Professional CS5.5 (455)
Dodatek B. Wyniki pomiarów optymalizacji kodu ActionScript (457)


Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.