księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III         HELION          109.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.

Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe.

Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

Dołącz do grona najznamienitszych projektantów.

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Analiza i projektowanie obiektowe (29)
2. Iteracyjność, ewolucyjność i zwinność (45)
3. Studia przypadków (71)

Część II: Faza rozpoczęcia
4. Faza rozpoczęcia nie jest fazą wymagań (77)
5. Ewoluujące wymagania (83)
6. Przypadki użycia (91)
7. Inne wymagania (135)

Część III: Faza opracowywania. Iteracja-1 - podstawy
8. Iteracja-1 - podstawy (159)
9. Modele dziedziny (167)
10. Systemowe diagramy sekwencji (207)
11. Kontrakty operacji (215)
12. Od wymagań do projektowania - iteracyjnie (229)
13. Architektura logiczna i diagramy pakietów UML (231)
14. Zaczynamy projektować (247)
15. Diagramy interakcji UML (255)
16. Diagramy klas UML (281)
17. GRASP: projektowanie obiektów i przydział odpowiedzialności (303)
18. Projektowanie obiektowe z użyciem GRASP - przykłady (355)
19. Widoczność obiektów (395)
20. Odwzorowanie wyników projektowania w kodzie (401)
21. Programowanie sterowane testami i refaktoryzacja (417)
22. Narzędzia UML i UML jako plan (427)

Część IV: Faza opracowywania. Iteracja-2 - więcej wzorców
23. Iteracja-2 - wymagania (433)
24. Szybka aktualizacja artefaktów analitycznych (439)
25. GRASP: więcej obiektów, więcej zobowiązań (445)
26. Wzorce projektowe GoF (467)

Część V: Faza opracowywania. Iteracja-3 - średnio zaawansowane zagadnienia
27. Iteracja-3 - wymagania (507)
28. Diagramy czynności (aktywności) UML i modelowanie czynności (509)
29. Diagramy stanów UML (517)
30. Powiązania pomiędzy przypadkami użycia (525)
31. Udoskonalenie Modelu Dziedziny (535)
32. Więcej SSD i kontraktów (569)
33. Analiza architektoniczna (575)
34. Udoskonalenie architektury logicznej (595)
35. Projektowanie pakietów (615)
36. Więcej projektowania z zastosowaniem wzorców GoF (623)
37. Projektowanie szkieletu (frameworku) trwałych danych w oparciu o wzorce (655)
38. Diagramy wdrożeniowe i diagramy komponentów (683)
39. Dokumentacja architektury: UML i model N+1 widoków (687)

Część VI: Dodatkowe zagadnienia (703)
40. Zwinne zarządzanie projektem (705)


UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.