księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier         HELION          54.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry — studia z małym budżetem, ale ze świetnymi pomysłami!

Jeżeli Twoim marzeniem jest wejście na rynek gier komputerowych, lecz nie dysponujesz budżetem, który pozwoliłby Ci zagrozić gigantom elektronicznej rozrywki, to Unity w połączeniu z Blenderem jest Twoją szansą na sukces. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak zorganizować proces tworzenia gry w dziesięciu etapach. Z kolejnych rozdziałów nauczysz się, jak przenosić modele z Blendera do Unity, tworzyć tekstury i teren oraz animować obiekty.

Na sam koniec dowiesz się, w jaki sposób oświetlać przedmioty i przechowywać stan gry. Znajdziesz tu też opisy różnych narzędzi, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy. Ta książka to obowiązkowa lektura dla wszystkich marzycieli, którzy chcą tworzyć gry komputerowe. Dzięki niej marzenia staną się rzeczywistością!

Sięgnij po tę książkę i:
• zintegruj Unity z Blenderem
• stwórz zaawansowany teren
• wykonaj atrakcyjne modele
• stwórz animację
• zbuduj grę komputerową w 10 sprawdzonych etapach

Zaprezentuj światu swoją wizję elektronicznej rozrywki.

Spis treści:

Wstęp (13)

Rozdział 1. Dziesięcioetapowy tok pracy (21)

Rozdział 2. Od Blendera do Unity (45)

Rozdział 3. Modułowe środowiska i siatki statyczne (77)

Rozdział 4. Teren (111)

Rozdział 5. Tok pracy animacyjnej (149)

Rozdział 6. Obiekty, zależności i programowanie zdarzeniowe (187)

Rozdział 7. Retopologizacja (205)

Rozdział 8. Zapisywanie stanu gry a trwałość danych (235)

Rozdział 9. Wypalanie (251)

Rozdział 10. Unity, Blender i inne programy (287)

Dodatek A Inne źródła wiedzy (301)


Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.