księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik         HELION          49.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl UX to klucz do sukcesu!

Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.

Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy.

Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć!

Dzięki tej książce:

Zyskaj przewagę nad konkurencją. Zainwestuj w UX.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ 1. WPROWADZENIE DO ANALIZY DANYCH INTERNETOWYCH (21)

Rozdział 2. Charakter analizy danych internetowych (23)

Rozdział 3. Jak działają narzędzia do analizy danych internetowych? (37)

Rozdział 4. Cele (61)

CZĘŚĆ 2. BADANIE UŻYTKOWNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM STATYSTYK STRON INTERNETOWYCH (89)

Rozdział 5. Badanie użytkowników (91)

Rozdział 6. Analiza ruchu. Jak użytkownicy wchodzą na Twoją witrynę? (99)

Rozdział 7. Analiza użytkowania zasobów (121)

Rozdział 8. Analiza ścieżek kliknięć (137)

Rozdział 9. Segmentacja (151)

Rozdział 10. Łączenie analizy danych z metodami UX (171)

Rozdział 11. Pomiar efektów zmian (185)

CZĘŚĆ 3. ZAGADNIENIA ZAAWANSOWANE (199)

Rozdział 12. Pomiar zachowań na stronie (201)

Rozdział 13. Testy A/B (215)

Rozdział 14. Profile analityczne (223)

Rozdział 15. Regularne raportowanie i komunikacja z decydentami (229)

Rozdział 16. Analiza danych internetowych w najbliższej przyszłości (241)


UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.