księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash         HELION          79.00zł   19.75zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!

Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!

Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.

Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:

Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach.

Spis treści:

Część I. Podstawy (23)
Rozdział 1. Wprowadzenie do oprogramowywania zjawisk fizycznych (25)

Rozdział 2. Programowanie w języku ActionScript 3.0 - wybrane zagadnienia (37)

Rozdział 3. Nieco podstaw z matematyki (69)

Rozdział 4. Podstawy fizyki (111)

Część II. Cząstki, siły i ruch (151)
Rozdział 5. Zasady rządzące ruchem (153)

Rozdział 6. Grawitacja, orbity i statki kosmiczne (177)

Rozdział 7. Siły kontaktowe i dynamika płynów (201)

Rozdział 8. Siła sprężystości - drgania sprężyny (241)

Rozdział 9. Siła dośrodkowa. Ruch obrotowy (269)

Rozdział 10. Siły dalekozasięgowe (297)

Część III. Układy wielu cząstek i układy wielopokoleniowe (335)
Rozdział 11. Zderzenia (337)

Rozdział 12. Układy cząstek (371)

Rozdział 13. Ciała złożone (405)

Część IV. Tworzenie bardziej złożonych symulacji (449)
Rozdział 14. Metody całkowania numerycznego (451)

Rozdział 15. Pozostałe kwestie techniczne (469)

Rozdział 16. Projekty symulacji (491)


Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.