księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w         HELION          89.00zł   24.03zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

"Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC"

Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: "Niesamowite, jak oni to zrobili?" albo "Jak można uzyskać taki efekt?". A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: "Muszę spróbować sam to zrobić!". Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną grę komputerową, uruchomić ją na prawdziwej konsoli, a nawet wprowadzić na rynek dzięki usłudze Xbox Live lub Windows Phone Marketplace.

Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier.

Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360®, telefonów z systemem Windows® Phone 7 czy komputerów PC. Co ważne, nie musisz być zaawansowanym i doświadczonym programistą. Wszystko, czego będziesz potrzebował do realizacji tej misji, znajdziesz w tej książce!

Nauczysz się m.in.:

Opanuj sztukę programowania gier i zmieniaj własne pomysły w ekscytującą rzeczywistość.

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Komputery, C#, XNA i Ty (19)

2. Programy, dane i ładne kolory (39)

3. Pobieranie danych wejściowych od gracza (67)

Część II: Obrazy, dźwięk i tekst
4. Wyświetlanie obrazów (89)

5. Wyświetlanie tekstu (111)

6. Tworzenie gry dla wielu graczy (133)

7. Odtwarzanie dźwięków (145)

8. Pomiar czasu (159)

9. Wczytywanie tekstu wejściowego (173)

Część III: Pisanie poprawnych gier
10. Używanie metod języka C# do rozwiązywania problemów (197)

11. Gra jako program języka C# (227)

12. Gry, obiekty i stan (251)

13. Tworzenie kompletnej gry (271)

14. Klasy, obiekty i gry (293)

15. Tworzenie komponentów gry (325)

16. Tworzenie gier sieciowych dla wielu graczy (357)

Część IV: Tworzenie mobilnych gier dla systemu Windows Phone 7 za pomocą XNA (385)
17. Gry sterowane ruchem telefonu (387)

18. Obsługa sterowania dotykiem (407)

19. Konstruowanie mobilnych gier (427)


Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.