księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zwinne wytwarzanie oprogramowania Najlepsze zasady, wzorce i praktyki         HELION          89.00zł   64.97zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Poznaj nowoczesne sposoby wytwarzania oprogramowania!

Czasy kaskadowego tworzenia projektów odchodzą w niepamięć. Obecne tempo rozwoju aplikacji i rynku nie pozwala poświęcać miesięcy na analizę, tworzenie dokumentacji, projektowanie, a na końcu wytwarzanie, testowanie i wdrażanie. Produkt musi być dostępny błyskawicznie! Pozwala to na natychmiastowe zebranie opinii na jego temat, dostosowanie go do oczekiwań i szybkie reagowanie na wymagane zmiany. Takie założenia może spełnić tylko i wyłącznie zespół wytwarzający oprogramowanie w zwinny sposób!

Ta książka została w całości poświęcona zwinnym praktykom. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób planować kolejne iteracje, tworzyć kod, a następnie go testować. W kolejnych rozdziałach poznasz praktyczne aspekty zwinnego tworzenia kodu – zobaczysz, jak istotne są zasady: pojedynczej odpowiedzialności, podstawienia Liskov czy odwracania zależności. Znajdziesz tu także zasady projektowania pakietów oraz przydatne wzorce projektowe, omówione na konkretnych przykładach. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób zaangażowanych w wytwarzanie oprogramowania i chcących udoskonalić swój proces.

Dzięki tej książce:
• poznasz fundamenty zwinnego wytwarzania oprogramowania
• zaznajomisz się z najlepszymi praktykami
• przekonasz się, jak refaktoryzować kod
• wybierzesz właściwe wzorce i unikniesz typowych błędów
• poprawisz swój proces wytwarzania oprogramowania

Zwinne programowanie = większa szansa na sukces projektu!

To jest chyba pierwsza książka, w której ujęto w spójną całość metodykę agile, wzorce projektowe oraz podstawy nowoczesnego wytwarzania oprogramowania. Kiedy Bob Martin mówi, lepiej słuchaj.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. ZWINNE WYTWARZANIE OPROGRAMOWANIA (21)

Rozdział 1. Praktyki agile (23)
Rozdział 2. Przegląd informacji o programowaniu ekstremalnym (31)
Rozdział 3. Planowanie (39)
Rozdział 4. Testowanie (45)
Rozdział 5. Refaktoryzacja (53)
Rozdział 6. Epizod programowania (65)

CZĘŚĆ II. PROJEKT AGILE (101)
Rozdział 7. Co to jest projekt agile? (103)
Rozdział 8. SRP - zasada pojedynczej odpowiedzialności (113)
Rozdział 9. OCP - zasada otwarte-zamknięte (117)
Rozdział 10. LSP - zasada podstawiania Liskov (127)
Rozdział 11. DIP - zasada odwracania zależności (141)
Rozdział 12. ISP - zasada segregacji interfejsów (149)

CZĘŚĆ III. STUDIUM PRZYPADKU: SYSTEM PŁACOWY (161)
Rozdział 13. Wzorce projektowe Polecenie i Aktywny obiekt (165)
Rozdział 14. Metoda szablonowa i Strategia: dziedziczenie a delegacja (175)
Rozdział 15. Wzorce projektowe Fasada i Mediator (187)
Rozdział 16. Wzorce projektowe Singleton i Monostate (191)
Rozdział 17. Wzorzec projektowy Obiekt Null (201)
Rozdział 18. Studium przypadku: system płacowy. Pierwsza iteracja (205)
Rozdział 19. Studium przypadku: system płacowy. Implementacja (217)

CZĘŚĆ IV. PODZIAŁ SYSTEMU PŁACOWEGO NA PAKIETY (261)
Rozdział 20. Zasady projektowania pakietów (263)
Rozdział 21. Wzorzec projektowy Fabryka (281)
Rozdział 22. Studium przypadku: system płacowy (część 2.) (289)

CZĘŚĆ V. STUDIUM PRZYPADKU: STACJA POGODOWA (305)
Rozdział 23. Wzorzec projektowy Kompozyt (307)
Rozdział 24. Obserwator - ewolucja kodu do wzorca (311)
Rozdział 25. Wzorce projektowe Serwer abstrakcyjny i Most (331)
Rozdział 26. Wzorce projektowe Pełnomocnik i Schody do nieba - zarządzanie zewnętrznymi interfejsami API (341)
Rozdział 27. Analiza przypadku: stacja pogodowa (367)

CZĘŚĆ VI. STUDIUM PRZYPADKU: ETS (397)
Rozdział 28. Wzorzec projektowy Wizytator (399)
Rozdział 29. Wzorzec projektowy Stan (427)
Rozdział 30. Framework ETS (449)

Dodatki:
Dodatek A. Notacja UML. Część I: Przykład CGI (473)
Dodatek B. Notacja UML. Część II: STATMUX (495)
Dodatek C. Satyra na dwa przedsiębiorstwa (513)
Dodatek D. Kod źródłowy jest projektem (525)


Zwinne wytwarzanie oprogramowania Najlepsze zasady, wzorce i praktyki

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.