księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



ActionScript 2.0 od podstaw         HELION          99.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Nathan Derksen, Jeff Berg

ISBN: 978-83-246-0655-9

Ilość stron: 796

Data wydania: 07/2007

Twarda oprawa

Jesteś użytkownikiem Flasha? Uważasz, że wiesz już wszystko o jego narzędziach graficznych i animacyjnych? A może Twoja wyobraźnia podsuwa Ci pomysły, których realizacja wydaje się niemożliwa? Dodaj do swojego warsztatu znajomość ActionScript 2.0, języka programowania wykorzystywanego we Flashu. Stosując go, nadasz nową jakość swoim projektom.

Przekonasz się, że to, co było niemożliwe do wykonania za pomocą narzędzi rysunkowych, stanie się dziecinnie łatwe dzięki ActionScript 2.0. Będziesz mógł kontrolować niemal każdy parametr wszystkich obiektów w prezentacji, pobierać dane z zewnętrznych źródeł, sterować szybkością odtwarzania filmu i wykonywać wiele innych zadań.

"ActionScript 2.0. Od podstaw" to książka będąca wprowadzeniem do programowania w tym języku. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne Flasha i podstawy języka ActionScript. Dowiesz się, czym jest programowanie obiektowe i w jaki sposób korzystać z jego możliwości. Nauczysz się przy użyciu ActionScript kontrolować wartości parametrów klipów filmowych na scenie, sterować ich zachowaniem oraz tworzyć nowe obiekty.

Przeczytasz o wstawianiu do prezentacji materiałów graficznych i dźwiękowych pochodzących z zewnętrznych źródeł, danych tekstowych, a także opanujesz sterowanie odtwarzaniem animacji. Znajdziesz tu również informacje o wyszukiwaniu i usuwaniu błędów w kodzie.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem Macromedia Flash (25)

Rozdział 2. Rozpoczęcie pracy z ActionScript 2.0 (45)

Rozdział 3. Konstrukcje warunkowe i pętle w ActionScript (81)

Rozdział 4. Funkcje i zakres w ActionScript (111)

Rozdział 5. Rozpoczęcie tworzenia kodu (129)

Rozdział 6. Przygotowanie projektów Flasha (173)

Rozdział 7. Sterowanie klipami filmowymi za pomocą kodu (191)

Rozdział 8. Tworzenie programów ładujących (233)

Rozdział 9. Praca z komponentami (263)

Rozdział 10. Tworzenie interakcji z użytkownikiem (281)

Rozdział 11. Sterowanie komponentami (309)

Rozdział 12. Wykrywanie i usuwanie błędów (333)

Rozdział 13. Praca z grafiką wektorową (357)

Rozdział 14. Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (375)

Rozdział 15. Modyfikowanie bitmap (397)

Rozdział 16. Wykorzystanie kodu ActionScript w animacjach (415)

Rozdział 17. Automatyzacja animacji (451)

Rozdział 18. Praca z tekstem (483)

Rozdział 19. ActionScript i multimedia (525)

Rozdział 20. Praca z materiałami wideo (553)

Rozdział 21. Komunikacja z serwerem za pomocą kodu ActionScript (585)

Rozdział 22. Wczytywanie dokumentów XML (599)

Rozdział 23. Komunikacja pomiędzy nakładką Macromedia Flash a przeglądarką (645)

Rozdział 24. Praca z JavaScript (665)

Rozdział 25. Przesyłanie i pobieranie plików (705)

Rozdział 26. Komunikacja pomiędzy nakładką a systemem operacyjnym (721)

Rozdział 27. Tworzenie klas własnych (729)

Dodatek A. Rozwiązania ćwiczeń (769)

Dodatek B. Skróty klawiszowe (831)


ActionScript 2.0 od podstaw

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.