księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



ActionScript 3.0 Szybki start         HELION          49.00zł   35.77zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Derrick Ypenburg

ISBN: 978-83-246-2164-4

Ilość stron: 336

Data wydania: 09/2009

ActionScript jest obiektowym językiem programowania, wykorzystywanym w Adobe Flash. Obecnie stosowana składnia tego języka pojawiła się po raz pierwszy we Flashu 5. ActionScript pozwala na sterowanie aplikacją oraz animacją, a jego możliwości mogą zaskoczyć niejednego programistę. To dzięki niemu stworzysz jeszcze bardziej interaktywne i atrakcyjne strony WWW!

Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod.

Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. "ActionScript 3.0. Szybki start" jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!

Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie do ActionScript 3 (19)
Rozdział 2. Zmienne i właściwości (35)
Rozdział 3. Funkcje i metody (53)
Rozdział 4. Praca z klasami i obiektami (69)
Rozdział 5. Listy wyświetlania i obiekty wyświetlania (81)
Rozdział 6. Praca z obiektami wyświetlania (101)
Rozdział 7. Komunikacja i zdarzenia (113)
Rozdział 8. Kontrolowanie osi czasu (129)
Rozdział 9. Praca z łańcuchami znaków (143)
Rozdział 10. Praca z polami tekstowymi (153)
Rozdział 11. Praca z klasami Math i Date (169)
Rozdział 12. Praca z danymi za pomocą tablic i obiektów (183)
Rozdział 13. Tworzenie instrukcji warunkowych (197)
Rozdział 14. Iteracje i powtórzenia (207)
Rozdział 15. Żądania HTTP i komunikacja zewnętrzna (221)
Rozdział 16. Wczytywanie zasobów zewnętrznych (239)
Rozdział 17. Używanie kształtów, masek, trybów mieszania i filtrów (251)
Rozdział 18. Animacja sterowana dynamicznie (265)
Rozdział 19. Praca z dźwiękiem (283)
Rozdział 20. Praca z wideo (299)


ActionScript 3.0 Szybki start

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.